![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kiitoksia kovasti arvostelustasi. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli väkerreltyy takatilaa jahtikautta odotellessa. vile tulee jonkin sortin päällinen tuohon vaneriin kun on vähän muuten liukas alusta kahelle kanakoiralle
![]() ![]() ![]() ![]() Vielä pitää kikostella päätypalat laatikoille. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
taas kuulkaa te paremmin tietävät ja osaavat, olis taas vähä tarvetta avulle ja tiedolle. Tossa oltiin toissa päivänä kaverin kaa ajelemassa kangasmetsissä tojotalla ja pistin merkille kun ajelime helppoa mutta keikuttavaa polkua niin auto tuprutteli koko sen matkan sinertävää savua eli jostakin pääs öljyä palopesään. no tänään ku tarkistin öljyt niin tikun kärki kastu muutaman millin ja täten lisäsin reilun litran öjyä koneseen etttä öljy olisi taas ylärajassa. no siitä tuumin ku lotkoteltiin n. tunti tyhjäkäynnillä eteenpäin että turbon tiivisteet valskaa silloin kun ei ole kunnolla kieroksia. osuinko oikeeseen? No tään sitten auton pestyä ja oljyn lisäykden jälkeen kun lähti ajeleen isolle telle niin ajoittain kiihdytyksen jäkeen kun nosti jalan kaasulta niin pöläytti reulut mustat savut mitä ei ole ennen tehny. Johtuuko täämä vika kenties suuttimien huonosta kunnosta että avautuu ja sulkeutuu miten sattuu. Olisin todella kiitollinen jos saataisiin keskustelu/mmielipiteitä tästä diaknoosista. Kiitos taas etukäteen.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Minkäsortin öljyä olette laittaneet tonne etumurikalle?!
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
GL-5
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli saatuu viimeisteltyä tämäkin homma sitten.
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
nyt tarvii ruveta ettii uutta turboo tojoon. täytynyy kääntyä sprintterin turbon puoleen. saas nähä millanen laippasekoilu siitäki tulee.
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Sinne käy joku GL5 luokituksen öljy.
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
tänään tuli vietyä puhallin huoltoon nyt sitten odotellaan sen valmistumista. Ei ihme että ei ollut vetoja kun huoltomies näytti niin kellolta lähtevän tangon toisessa päässä olevassa nivellyksessä oli n. puolensentin kuluma ja hukkis oli käytännössä kokoajan auki/rakosillaan.
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Ois varmasti tuolla rahalla mikä tuon kukkopillin huoltoon menee ostanu paremman turbon..kokemuksesta tiedän
![]()
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sj 410 keulille runvan 9500 nopea malli | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 04.10.2012 15:53 |
Vinssin paikka Lj:ssä? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.10.2006 16:08 |
12-HT bj40 keulille | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.06.2006 20:33 | |
Vinssi ja vinssin kopiot. vinkkejä vinssin ostoon! | Glutton | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.07.2005 12:49 |
kaikuluotain keulille? | Jörmelö | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.03.2005 18:35 |