![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() mihin tarvii tota mötikkää mihin tulee kolme letkua itelleni laitoin vaan tuon ruuvin hukkaportinletkun väliin ja toimii niinkuin pitää
__________________
---------------ETUVETO------------- JOKU VEIKKAUKSEN UUSI PELI VAI? |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Kokeilin kuule samaa eikä mittee tapahtunu mittarin mukaan. saatto ehkä hiukan paremmin vääntää alhaalta mutta aika olemattomasti. (boosti oli ruvvattu kokonaan kiinni ettei ilmaa mee kellolle)
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
No pelasko sitten yllä olevan kuvan asennuksella?
Jos ei niin sitten hukkaportinkello on varmasti liian löysä. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
en ole ehtiny kokeilla. tarkoitus olis kokeilla alkuviikosta ku pitää ruveta värkkään takaloossin vesivanerista lootia. pystyykös sitä kelloo jotenkin kiristää vai onko sitten kalvo rikki?
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
se on rajapaineventtiili
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on testattu tolla letkuvirityksellä kulkua siten että boosti on täysin auki ja kiinni, niin molemmillakin kerroilla ahot ei noussu kuin siihen 0,4 bar. Taitaapi olla edessä paineilmalla kellon testaus että onko kalvossa sanomista. Jos se ei pidä meteliä ja toimii normaalisti niin mikä neuvoksi sitten?!
![]() Taitais olla turbon huolto ajankohtaista ku imupuoli aika öljyinen vai kuuluuko tämän ikäsien koneiden oireisiin? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ei se ahda kuin sen verran mitä siellä on syöttöä. Ja pelkkä syötön ruuvaus ei autuaaksi tee, ahdonalaisen syötönsäädön karan uusiksi tekeminen antaa persdynolla jo kummasti enemmän potkua.
Hukkaportin letkun tukkiminen antaa varmasti lisää vääntöä mutta korkeammilla kierroksilla pakopesä käy pieneksi kun ei hukkaportinkaan kautta pakopesän tilavuuteen nähden ylimääräiset pakokaasut pääse mistään poistumaan. (=extra lämpöä, huono juttu) Oma mielipide on että alkuperäistä ahdinta on turha ruveta korjaamaan, samaan rahaan saa ihan oikeitakin ahtimia jolla käyttöalue on suurempi. Nämä siis vain omia käyttökohtaisia kokemuksia. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sj 410 keulille runvan 9500 nopea malli | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 04.10.2012 15:53 |
Vinssin paikka Lj:ssä? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.10.2006 16:08 |
12-HT bj40 keulille | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.06.2006 20:33 | |
Vinssi ja vinssin kopiot. vinkkejä vinssin ostoon! | Glutton | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.07.2005 12:49 |
kaikuluotain keulille? | Jörmelö | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.03.2005 18:35 |