![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]()
kumpi malli sulla etuperässä on,vahapatruuna vai moottori mallin actuaattori?
Mittaa että neliveto päällä katkaisijan läpi pääsee sähkö kulkemaan. Toi vaha malli kestää keleistä riippuen 10-30 sekkaa kytkeytyä,moottorimalli baut 7 sekkaa. Piesessä liikkeessä kytkeytyy varmimmin,ei välttämättä jos auto seisoo ihan paikoillaan. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Canterin sähkö ongelma???? Ongelma selvis..:) | OFFIDIRTY | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.05.2013 22:34 |
Hj61-88 Neliveto ongelma | fromroad | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 01.03.2012 12:16 |
HJ 60 neliveto ongelma | puskajussi | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 07.04.2008 20:35 |
Isuzu Trooperin kummallinen neliveto-ongelma | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 20.03.2008 09:54 | |
neliveto-ongelma yhä HJ:ssa (ohi on) | Cental73 | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 04.10.2005 12:04 |