![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Vittu kun ei palkat tule ajallaan! saatanat ei antaneet edes lopputiliä vaikka pyysin ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitä lukee lopputilistä työsopparissa? Voidaan maksaa myös viimeisen palkanmaksun yhteydessä, eli tod.näk. 15 tai viiminen päivä.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
tarttis taas mennä kuulusteluihin..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() VOI SAATANAN SAATANAN SAATANAN VITUN VITUN VITTU.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() jos mulle huudetaan et mä tapan sut,, meen paikalle,, mua tuupataan,, ni enx saatana saa pamauttaa ukkoa nokkaan... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sit mikkihiiri syyttää mua TÖRKEESTÄ pahoinpitelystä.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() EI PRKL PRKL ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja aiheeseen, kuokasta vuotaa puominnoston tiivisteet, volvohinta tiivistesarjalle vain +1000eur, sis ALV...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja asiaa: Miks vittu just tänää luvataan sadetta, kun pitäis yhen kaverin polttarirällääjäiset pitää. Fuck.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
NIIN OONKIN RYYPÄNNYT, MITÄ SITTE!!! ![]() EN SE MINÄ OLLUT, SE OLI PIRKKA... ![]() https://instagram.com/offroadteamruu...d=ZDdkNTZiNTM= http://www.slck.net http://www.mansenmaasturiclub.com http://forums.offipalsta.com/group.php?groupid=32 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ja kuitenki tää apina tuuppi eka itte mua..
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
||||
|
||||
![]() vittumainen tilanne, mun mielestä toimit oikein tollaiset tyypit luulee, että ne voi tehdä ja huudella mitä tahtoo ja sitten jos se uhkailtava ei olekaan puolustuskykyinen niin uhkaus saattaa toteutuakin, sen takia on hyvä jos joku käy näitä kouluttamassa silloin tällöin, kuitenkin siitä enimmäkseen selviää muutamalla satasella, jos yleensä joutuu mitään korvaamaan. |
|
|||
|
|||
![]()
Siis kyllähän sinussa on myös syytä, kun kerran menit tapattamaan itsesi
![]() ![]() Mutta se, että olet menossa sinne kuulusteluun kuultavaksi epäiltynä, onko se sitten vaikka törkeä pahoinpitely, niin voit kertoa oman näkemyksen tapahtumista, vaikka joku todistaja olisi nähnyt jotain muuta. -> siis menit sinne sopiaksesi erimielisyydet, ja tämä kaveri tuli päälle, ja olit näkevinään jotain kättäpitempää taskussa, ja näytti silmäkulmassa, että joku toinenkin oli tulossa pahoinpitelemään sinua, niin sinun oli pakko päästä irroittautumaan tilanteesta, ja siinä sitten pikkasen näppäsit nekkuun, että huomio kiinnittyi muualle.... ja pakoonkaan et olisi päässyt juoksemalla, kun jalka oli kipeä tms. ja tuommoisen episodin jälkeen ei viitsi selkääkään kääntää tuommoisessa mielentilassa olevalle.... Niin, ja tosiaan siitä laittomasta uhkauksesta kannattaa tehdä tutkintapyyntö, niin voi sitten käydä niin, että juttu kuivuu kasaan.... Ja jos joudut korvaamaan jotain, niin muista vinkata ulosottoon ja sossuun, että nyt olisi pakko maksaa tuolle rahaa, että onko teidän asiakkaita? Viimeksi muokannut BJ-40/76 : 08.06.2013 13:41 |
|
||||
|
||||
![]()
aamu kahdeksasta asti menny ilman paitaa,, ja KYLLÄ nyt saunassa käydessä huomas sen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() katotaa jos iso määrä after sunii auttaa.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Kun ei sada. Kyllä tekisi taimikolle hyvää jo saada sadevettä.
Vähän off-topicina sellainen, että kanadanhanhet herätti aamuneljältä kovalla kaakatuksella. Ei oikein saanut enää unen päästä kiinni sen jälkeen. Ei ole niille luontoäiti oikein laulun lahjoja suonut, sellaista karheaa kaakatusta pitävät. Laulutaituri mustarastas kuitenkin korjasi tilanteen heti perään.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Joo, tämähän on tyypillistä suomalaista oikeuskulttuuria. Yllätät murtovarkaan kotoa yöllä. Lyöt sitä henkarilla korvaan, niin varmaan oot ite käräjillä syytettynä pahoinpitelystä. Näitähän on paljon nähty!! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ja täs on hauskinta se et tää tyyppi on jo useamman kerran mulle huudellutkaikkea aina kun baarissa on ohimennen nähty ja nyt kun uhkas tappaa,, tönäsi kunnolla,, lyön pari kertaa ni sit mua syytetään törkeestä pahoinpitelystä.. ![]() ![]() mun mielest jos saatana on munaa huudella, vittuilla ja töniä ni kannattasko jättää tekemäti poliisi asia ja kestää aiheuttamansa asiat kuin mies.. ![]() niin mä ainaki tein juur,, huutelin baarissa,, mut vietiin pihalle,, yx löi LUJAA,, tipahdin polville ja sit 6 tyyppiä hakkas ja potki.. ![]() ![]() ![]() ![]() mun mielest se menee et sitä saa mitä tilaa.. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Niska tais kärvähtää tänään
![]()
|
||||
|
||||
![]()
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
Kerro peräkärrystäsi | Blaaseri | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.07.2007 20:10 |
Mikä auto peltoautoksi vuonna 2020? | samisami2 | Chit-Chat | 13 | 05.09.2005 08:32 |