Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 27.08.2004, 00:16
Olppa Olppa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 04.12.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 410
Perusasetus

Miten olet onnistunut löytämään tuon ikäisestä koneesta speksit netistä. Toi on ihan näppärän kokoinen. Tehotkin oli kohdallaan silloin vuonna -98 kun tuo oli myynnissä <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Joo kyllähän läppäri on hyvä karttojen pyörittelyyn, mutta autossa tulee aina se ongelma eteen tilan, tärinän, kosteuden ja kylmyyden kanssa.. Ja semmoiset kannettavat jotka kestävät kaikkea noista on isoja rohkoja ja maksavat omaisuuden. No ellei sitten satu hyvä sauma kohdalle ja löydä jonkun firman poistoon menevistä koneista itelleen.


Ja käytettävyys-seikat on makuasioita ja niistähän ei synny kuin hyvä tappelu <img src=icon_smile_shock.gif border=0 align=middle>

_________________________
Maasturilla, joskus tulevaisuudessa.


Edited by - Olppa on 27/08/2004 01:21:26
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
arvaa mikä "maasto" auto. toyota4x4 Chit-Chat 4 27.03.2007 23:00
Arvaa tapahtuman nimi? lantikka Tapahtumat 12 02.11.2006 21:07
Isohko lasti / arvaa vetoauto tttreg Chit-Chat 16 15.05.2006 10:04
arvaa mitä rekan sisällä on???? TimJus Chit-Chat 18 21.03.2005 23:36
Karvaa! Tumi Tekniikka & Jutustelu 0 13.06.2003 21:10


Sivu luotu: 03:04 (GMT +2).