![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Miten olet onnistunut löytämään tuon ikäisestä koneesta speksit netistä. Toi on ihan näppärän kokoinen. Tehotkin oli kohdallaan silloin vuonna -98 kun tuo oli myynnissä <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
Joo kyllähän läppäri on hyvä karttojen pyörittelyyn, mutta autossa tulee aina se ongelma eteen tilan, tärinän, kosteuden ja kylmyyden kanssa.. Ja semmoiset kannettavat jotka kestävät kaikkea noista on isoja rohkoja ja maksavat omaisuuden. No ellei sitten satu hyvä sauma kohdalle ja löydä jonkun firman poistoon menevistä koneista itelleen. Ja käytettävyys-seikat on makuasioita ja niistähän ei synny kuin hyvä tappelu <img src=icon_smile_shock.gif border=0 align=middle> _________________________ Maasturilla, joskus tulevaisuudessa. Edited by - Olppa on 27/08/2004 01:21:26 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| arvaa mikä "maasto" auto. | toyota4x4 | Chit-Chat | 4 | 27.03.2007 23:00 |
| Arvaa tapahtuman nimi? | lantikka | Tapahtumat | 12 | 02.11.2006 21:07 |
| Isohko lasti / arvaa vetoauto | tttreg | Chit-Chat | 16 | 15.05.2006 10:04 |
| arvaa mitä rekan sisällä on???? | TimJus | Chit-Chat | 18 | 21.03.2005 23:36 |
| Karvaa! | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 13.06.2003 21:10 |