![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ei tarvii ees tulppahitsia ku krymppäät vaan sen holkin kii. Sillain siitä tulee ainaki hyvä.
Edit. Ja joku muistikuva on että tuo ruostunu osaki on vaan holkki kun tuo prikkahan on sen alla |
Luokat |
mitsubishi pajero, tukivarsi |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lj:n tukivarsista | Jii-Jii | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.05.2011 16:49 |
Taas tukivarsista | Punanenä | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 27.03.2010 11:42 |
4runnerin tukivarsista | Rak | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 18.02.2007 23:06 |
M: naperon moottori | REPE | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 03.04.2006 19:34 |
Rangen tukivarsista | ZeiZei | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.08.2005 19:36 |