Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 02.06.2013, 21:09
zjeep zjeep ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 03.11.12
Sijainti: Taivalkoski
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Tuosta laatikko kiinni ja ei muuta ku uusia seikkailuja kohti: http://www.ebay.co.uk/itm/271207357891
Suomesta löytyis 175000km ajettu käytetty sopivan hintainen. ei varmaan kannata ostaa ku pääsee varmaan vain 2000km=)

Oisko kellään villejä veikkauksia mitä maksaa mm rahti tuolta ulkomailta ja onko muita kuluja???

vielä vähä mietin jos veis jonnekki missä ne osais korjata tämän entisen. on ollut vaan aika kalliit kustannus arviot mitä oon kyselly..

Vastaa lainaten
Vanha 03.06.2013, 19:21
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zjeep Näytä viesti
Oisko kellään villejä veikkauksia mitä maksaa mm rahti tuolta ulkomailta ja onko muita kuluja???
Näyttää 90:n ja 250 €:n välillä pyörivän. Ei muita kuluja, kotiovelle kantaavat.
Vastaa lainaten
Vanha 04.06.2013, 09:33
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru

Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Näyttää 90:n ja 250 €:n välillä pyörivän. Ei muita kuluja, kotiovelle kantaavat.
Vielen Dank für Ihre Anfrage. Der Versand nach Finnland kostet 200,00€
mit freundlichen Grüßen

- elopotrading
Vastaa lainaten
Vanha 04.06.2013, 19:42
MakeO:n Avatar
MakeO MakeO ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 23.04.03
Sijainti: Mustasaari, Finland.
Perusasetus

No sanotaan näin että toi PP Auto ei oo ihan mikään pikku koijari pulju kuitenkaan eli oikeasti mene käymään siellä tai soita asiallisesti ja esitä asiasi sekä vaatimuksesi. Jos ne ei reagoi siihen niin sitten varmaan kannattaa ilmoittaa että asiaa voidaan hoitaa myös virallisia teitä.
Luulisin että jonkinmoista vastaantuloa vois olla mahdollista saada. Oon itekkin ollu autokaupoilla tuolla, silloin tosin ostetiin uus auto..
Vastaa lainaten
Vanha 04.06.2013, 20:04
JuKu:n Avatar
JuKu JuKu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 20.10.09
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Laatikko korjaamo

Kysäseppä paljonko täällä maksais.
www.recro.eu
ainakin oman auton osalta noiden vaihtolaatikko olis murto-osa suomen hinnoista

Land Rover 110 Special Vehicles
RangeRover -72
Mitsubishi Pajero -90 -> Ajettu afrikkaan
http://teamdiesel2015.blogspot.fi/
Vastaa lainaten
Vanha 04.06.2013, 21:49
zjeep zjeep ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 03.11.12
Sijainti: Taivalkoski
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MakeO Näytä viesti
No sanotaan näin että toi PP Auto ei oo ihan mikään pikku koijari pulju kuitenkaan eli oikeasti mene käymään siellä tai soita asiallisesti ja esitä asiasi sekä vaatimuksesi. Jos ne ei reagoi siihen niin sitten varmaan kannattaa ilmoittaa että asiaa voidaan hoitaa myös virallisia teitä.
Luulisin että jonkinmoista vastaantuloa vois olla mahdollista saada. Oon itekkin ollu autokaupoilla tuolla, silloin tosin ostetiin uus auto..
auton myyjä oli erittäin asiallinen.. Kun vika tuli soitin myyjälle joka ohjasi soittamaan jollekkin vaihto auto päällikölle.. Kerroin asian ja hän sanoi että se ln vanha auto ja heillä on ennakko tapauksia että ei heidän kannata osallistua korjaukseen.. Kerroin että asiaa riitautuu ja se kuulosti olevan hänen mielestä paras vaihto ehto.. Kuluttaja asiamies on kyllä sinne yhteydessä kuhan kerkiää.. Itse olen soittanut n 5 kertaa tälle päällikölle pp autoon ja kertonut miten asia ja auton korjaus kustannusten arvio edistyy. Olen ollut asiallinen koko ajan. Tällä liikkeellä tai siis tällä henkilöllä joka asiaa hoitaa ei tunnu kiinnostavan asia. Eikä ole valmis korvaamaan yhtään euroa korjauskuluista. Siis on kyllä tuntunu että on ihan hyvä että tämä hakkarainen ei asu kovin likellä nii pysyy nenä kunnossa.. Noo laitetaan auto kuntoon ja mennään virallista tietä. Jos oisin missään vaiheessa saanut ymmärtävää palvelua niin en jaksais varmaan ees riidellä. Asia menee kuitenkin niin että jos mulle ei olla asiallisia niin hanttiin pitää laittaa..
Vastaa lainaten
Vanha 04.06.2013, 23:17
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Soittelut?

Siis jos jokin riita-asia, niin puhelin on jossain mielessä huonoin työkalu:

Jos jotain sovitte puhelimessa, niin äärimmäisen hankala näyttää oikeudessa toteen,siten että itse et joudu syytteeseen... jos ette ole yhteisesti sopinut puhelun alussa, että puhelu nauhoitetaan/täälläpäässä on 2 kaveria todistamassa sopimusta.

-> sähköposti olisi paljon parempi, Toisella on hetki aikaa miettiä.... ja itselläkin on mahdollista lukea, miltä näyttää, ennen "Lähetä-" nappia.

Mutta joka tapauksessa; laiha sopu on parempi kuin lihava riita.

p.s Tuo, että ovat yhteistyökykyisiä, merkkaa paljon, jos eivät laske sen päälle, että kuluttajasuojaviranomaiselle vastaavat; kuunneltu vittuilua ja valitusta xx.xx päivänä alkaen klo 13.11 noin puoli tuntia, mikään vaihtoehto ei käynyt asiakkaalle...
Vastaa lainaten
Vanha 05.06.2013, 00:14
Danlig Danlig ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 18.08.12
Sijainti: Kemi, Lappi
Perusasetus

Yksityinen henkilö saa nauhottaa puheluita ilman että tätä tarvitsee toiselle edes ilmoittaa
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nyrkkipajan vastuu? Caddy Chit-Chat 19 24.02.2008 20:54
ostamassa käytettyä autoa. Chit-Chat 7 03.09.2005 11:06
ost sähköinen bensapumppu MYYJÄN tiedot hukassa! SamiN O/M/V Muut 1 28.06.2005 21:04

Sivu luotu: 08:30 (GMT +2).