![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
|
Mä olen viime päivinä saanut jonkin verran tehtyä suzukia lähemmäs raision juhannustrialia. Nyt on mun viime kisat tappanut jarrupääsylinteri vaihdettu uuteen.
![]() Kuvaa kun katsoo, niin siinä näkyy ylimääräinen irtonainen jarrunippa kupariputken ympärillä. Mun piti se vaihtaa lyhyempään, mutta unohdin ottaa sen pois välistä ![]() En jaksanut enää tehdä uutta...Tuossa kunnossa se tällä hetkellä on. Odotan ohjaussylinteriä koneistamosta, ja hammashihnaa kumifirmasta. Vaimon tuttu on TJ:nä yhdessä sellaisessa ja lupasivat valmistaa mulle sellaisen erikoiskestävän remmin. Yritys on siis tällä hetkellä kova seuraaviin kisoihin. Mulla vaan on aina niin huono tuuri...
|
|||
|
|||
|
Eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
![]() Ei vaan, kyllä se nyt jo hyvältä taas näyttää ja toivotaan että myöskin toimii. Testaamaan kallioille viikolla? |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Tuli taas pari muuttujaa suunnitelmiin
Koneistajavelho soitteli eilen, että ostamani sylinteri, tai sen varsi on 20mm liian lyhyt läpivetäväksi. Tänään sain metrin pätkän varsimateriaalia ja huomenna koneistaja lupasi ottaa aihion käsittelyyn. Toivottavasti viikonloppuna pääsisin kasaamaan tuota keksintöä.Jotain pikku juttuja tässä on tullut tehtyä. Akun kotelon ja takavetopisteen sain aikaiseksi. Tässä kuva kotelosta Sisällä kotelossa on +napa suojattu kumilla kotelon ympäriltä ja akun kenkä on suojattu sellaisella kumitulpalla.
____________________________ Harbor Cruisers Viimeksi muokannut Teme74 : 04.06.2013 14:22 Perustelu: painovirhe paholainen;) |
|
|
||||
|
||||
|
Palasin juuri koneistusreissulta. Saatiin tehtyä yksipäinen sylinteri läpivetäväksi. Sitten käytiin koneistajavelhon kanssa mathildedalin ruukin krouvissa pizzalla ja pienellä veneilyretkellä. Ei kyllä yön timojen pizzat pärjää koossa, eikä maussa
Suosittelen jos joku siellä päin liikkuu![]() ![]() Tässä kuva aikaisemmasta ongelmasta. Sylinterin varsi oli liian lyhyt ![]() Korjaus ongelmaan. Uusi varsi ![]() Tässä pari kuvaa työvaiheista kun joku jossain vaiheessa kyseli Nyt sitten sovittelemaan uutta sylinteriä paikoilleen. Tuossa vielä yksi kuva vetopisteestä jonka miggiliimasin takaperään.
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
| m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |