![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
02 oli yli 8 ja siinä katellessa huomattiin että pakosarjasta puuttu pari pulttia ne kiristettyä aattelin että nyt se on kunnossa ja uudestaan konttorille niin 02 humpas 10-12 välillä. Ei saatu kunnolla mitattua kun kierrokset ei pysyneet alle 1000 kieroksessa ja meinas sammua koko ajan ellei kaasua käyttänyt. Oli siinä muitaki arvoja pielessä kävikö se liian rikkaalla kans. No nyt on tilattu uusi weberin kaasari ja kokeillaan sitä seuraavaksi.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
O2 mukaan vetäisi vielä jostain ilmaa pakokaasun sekaan, pitäisi kyllä kuulua nuin iso vuoto.
Tuo humppaus jos oli rikkaalla kuullostaa siltä, että neulaventtiilissä olisi vuoto (yleensä roska) ja kaasutin tulvii. jos on automaattiryyppy niin lähteehänse pois lämpimällä koneella. Jos kävi laihalla (CO alle 0,5) voisi olla vuoto imusarjassa. Käyhän kaikillä neljällä ettei olisi häikkää sytkäpuolella. Onhan se uusi weberi ns. offi kaasutin, eli toimii hieman enemmän kallellaan kuin normi. Tietenkin jos ajaa pääasiassa tieajoa niin asialla ei ole merkitystä. Isot pojat on sanonu että suzukin vakio kestää aivan uskomattomia kallistuksia. Jos kiinnostaa niin katsoisin kohokammion pohjalle löytyykö kuinka paljon roskaa ja samallahan sen neulaventtiilin putsaisi, tahtoo vaan jos siellä on ylimääräistä niin sehän purattaa koko kaasuttimen ja paineilmalla puhtaaksi. Kannattaa avata osia ajatuksen kanssa ettei säre tiivisteitä ja hypi osia karkuun, ja tärkein jos tiiviste särkyy niin uusi tilalle (joko ostaa sarja tai askarrella tiivistepaperista) ja silikonia EI käytetä kaasuttimen kasauksessa vaan käytetään oikeita tiivisteitä. Ei kaasuttimen purkaminen ole rakettitiedettä vaan ajatusta ja huolellisuutta, ja lopuksi kun käy asiallisesti niin korjaamon setä säätää seoksen ja sytytyksen kohdilleen asianmukaisilla laitteilla. Viimeksi muokannut jannev : 29.05.2013 10:12 |
![]() |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |