Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.05.2013, 23:01
NorthRider:n Avatar
NorthRider NorthRider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.11
Sijainti: Tornio
Viestit: 349
Perusasetus

Joo elikkä safariteline löysi vihdoinkin lopullisen paikkansa. Kylkiputket tehin tännään. Ja saimpahan alotettua etupuskurin tekoaki. Olen ollu tänhän viriänä ja sitten pitäs vielä kaaret leikata hantin puolelta ja tehä pellistä lojasuojat ja kattoluukku tarpeet sain tänhään nii saa sitäki alkaa asentelleen. Ei vain riitä vuorokauesa tunnit :P

__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi...
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.06.2013, 14:14
NorthRider:n Avatar
NorthRider NorthRider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.11
Sijainti: Tornio
Viestit: 349
Perusasetus

Juupatijaa, eilen aloin tekheen jerrytelinettä takaovveen, kun vararenkulan suunnittelin katole, jos sitä ylipäätään ees tullee. jykevä siittä ainaki tullee ko materiaalina 4 ja 5*80 lattaa Ei vain nuila minun hitsarikaiffareilla ole oikkeen aikkaa, nii ei oo saanu tehtyä runkoon sitä paikkaa. Bilsteinin hyppykepit meinasin että asentellee samala kun alkaa vaihtelleen nuot suojakummit vetareihin. ei vain nuisa kepeissä ole niitä kiinnityslootuja alapäähän, nii vissiin joutuu vanhoista laikkaan irti ja hitsaan nuihin uuestaan kiinni?? Hittaasti ja helkkarin epävarmasti edetään
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi...
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.06.2013, 22:57
NorthRider:n Avatar
NorthRider NorthRider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.11
Sijainti: Tornio
Viestit: 349
Perusasetus

Mites on, passaako pitkän pajeron tuulilasi ja takaiskarit pätkään. Ratisa varmaan on sama boori molemmisa eli menis päikseen vai? Ko ei ole nytten ko tommonen momon jalopuinen, ilman tööttiä, niin kattastukseen tarttis orkkiksen.
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi...
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.06.2013, 15:27
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Off Road93 Näytä viesti
Mites on, passaako pitkän pajeron tuulilasi ja takaiskarit pätkään. Ratisa varmaan on sama boori molemmisa eli menis päikseen vai? Ko ei ole nytten ko tommonen momon jalopuinen, ilman tööttiä, niin kattastukseen tarttis orkkiksen.
Eikaisse tööttinappi tartte olla siinä keskiössä/ratissa.. Joku namiskuukkeli vaan kuskin käden ulottuville ja rokkenroll.
Tuulilasi ainaki passaa, iskarit kannattaa kattoa vaikka milnerin taikka motonetin luettelosta onks samat molempiin.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.06.2013, 17:13
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

Voi olla ulkosesti samat mutta eri painoille tarkoitettu.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.06.2013, 00:23
NorthRider:n Avatar
NorthRider NorthRider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 26.09.11
Sijainti: Tornio
Viestit: 349
Perusasetus

Eli tuulilasi homma selvis, selvitellääs tuo iskari homma. Mites takavalon lasikin vissiin passaa ja taitaa passata lokarin vilkunlasitki??

No töötti rakennellaan sitten katkasijalle

Eri painoille eli pitkäsä olis jäykemmät?? Mutta haittaako se mittään jos vaihtaa molemmat??
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi...
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.06.2013, 17:37
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Off Road93 Näytä viesti
Eri painoille eli pitkäsä olis jäykemmät?? Mutta haittaako se mittään jos vaihtaa molemmat??
totesin vaan en tiedä onko näin. ja tuskin haittaa mitään tämmösissä autoissa. kuhan siellä joku mehulinko on vastustamassa.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
mitsubishi, pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Mitsubishi Pajero 1987 2.5td _kauppinen_ O/M/V Ajoneuvot 8 21.12.2012 20:02
Myydään Mitsubishi Pajero 2,5Td vm-88 jphyvarinen O/M/V Ajoneuvot 0 21.09.2012 08:03
Myydään Mitsubishi Pajero 2,5TD PÄTKÄ -86, Tervossa Aapor O/M/V Ajoneuvot 0 24.07.2012 16:42
Myydään mitsubishi pajero -88? 2.5TD 450E tapsa4x4 O/M/V Ajoneuvot 4 22.09.2011 22:01
Myydään Mitsubishi pajero -88 2,5TD awd O/M/V Ajoneuvot 1 10.12.2010 09:47


Sivu luotu: 07:33 (GMT +2).