![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joo elikkä safariteline löysi vihdoinkin lopullisen paikkansa. Kylkiputket tehin tännään. Ja saimpahan alotettua etupuskurin tekoaki. Olen ollu tänhän viriänä ja sitten pitäs vielä kaaret leikata hantin puolelta ja tehä pellistä lojasuojat ja kattoluukku tarpeet sain tänhään nii saa sitäki alkaa asentelleen. Ei vain riitä vuorokauesa tunnit :P
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Juupatijaa, eilen aloin tekheen jerrytelinettä takaovveen, kun vararenkulan suunnittelin katole, jos sitä ylipäätään ees tullee. jykevä siittä ainaki tullee ko materiaalina 4 ja 5*80 lattaa
Ei vain nuila minun hitsarikaiffareilla ole oikkeen aikkaa, nii ei oo saanu tehtyä runkoon sitä paikkaa. Bilsteinin hyppykepit meinasin että asentellee samala kun alkaa vaihtelleen nuot suojakummit vetareihin. ei vain nuisa kepeissä ole niitä kiinnityslootuja alapäähän, nii vissiin joutuu vanhoista laikkaan irti ja hitsaan nuihin uuestaan kiinni?? Hittaasti ja helkkarin epävarmasti edetään
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi...
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Mites on, passaako pitkän pajeron tuulilasi ja takaiskarit pätkään. Ratisa varmaan on sama boori molemmisa eli menis päikseen vai? Ko ei ole nytten ko tommonen momon jalopuinen, ilman tööttiä, niin kattastukseen tarttis orkkiksen.
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi...
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tuulilasi ainaki passaa, iskarit kannattaa kattoa vaikka milnerin taikka motonetin luettelosta onks samat molempiin.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Voi olla ulkosesti samat mutta eri painoille tarkoitettu.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Eli tuulilasi homma selvis, selvitellääs tuo iskari homma. Mites takavalon lasikin vissiin passaa ja taitaa passata lokarin vilkunlasitki??
No töötti rakennellaan sitten katkasijalle ![]() Eri painoille eli pitkäsä olis jäykemmät?? Mutta haittaako se mittään jos vaihtaa molemmat??
__________________
Siinä hetken aikaa tuumailtuani totesin, että asiat menivät yllättävän nopeasti vituiksi...
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
totesin vaan en tiedä onko näin. ja tuskin haittaa mitään tämmösissä autoissa. kuhan siellä joku mehulinko on vastustamassa.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
![]() |
| Luokat |
| mitsubishi, pajero |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Mitsubishi Pajero 1987 2.5td | _kauppinen_ | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 21.12.2012 20:02 |
| Myydään Mitsubishi Pajero 2,5Td vm-88 | jphyvarinen | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.09.2012 08:03 |
| Myydään Mitsubishi Pajero 2,5TD PÄTKÄ -86, Tervossa | Aapor | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 24.07.2012 16:42 |
| Myydään mitsubishi pajero -88? 2.5TD 450E | tapsa4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 22.09.2011 22:01 |
| Myydään Mitsubishi pajero -88 2,5TD | awd | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 10.12.2010 09:47 |