![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Ihme on tapahtunu.. Tää on jo toinen perjantai putkeen ku ei tuu ryypättyä.. Tosin viime lauantain soi kello vartin yli viis et sil on varmaa hiukka osuutta asiaan mut nyt vaan väsyttää niin ettei yksinkertasest jaksa..![]()
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KõueKõmin 2013 19-21.04.2013 | Kynnapas | Tapahtumat | 4 | 22.04.2013 19:32 |
| Lonkero-, olut-, viini- ja siiderisaitti! | Rompe1 | Chit-Chat | 2543 | 18.03.2013 22:59 |
| Saaremaa Trophy "Saarekoll 2013" 22.-24.02.2013 | Kynnapas | Tapahtumat | 7 | 01.03.2013 10:03 |
| olut ja sit sätti | junnu78 | Chit-Chat | 3171 | 12.04.2012 08:20 |
| AUTOVEROMUUTOS 1.4.2012 JA AJONEUVOVEROMUUTOS 1.1.2013... | Kylmit | Chit-Chat | 9 | 10.10.2011 15:40 |