![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kävin muuten ostamassa biltemasta sen venetorven. On se parempi kun piip mutta aika henkilöautomainen mun makuuni. Nämä on tietysti makuasioita. Seuraavan kerran sitten joku tehokkaampi.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ajelin tossa joku aika sitten vuokraamon kuukulkijalla, http://lainalift.fi/fi/nostimet/kuukulkijat/jlg-510aj/ . Painoin vahingossa tööttiä niin olin sontia housuihin. Todella matala ja kova ääni, melkein voisi kuvitella sumutorveksi.
|
||||
|
||||
![]()
Et sitten kurkannut minkämoinen töötti siellä oli?
|
|
|||
|
|||
![]()
Empäs sillon asiaa edes hoksannut miettiä. Tuli vain eilen mieleen kun näin tämän keskustelun.
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli kans hoojiissa noi punaset, kauhee meteli, mut ei kovin matala. Hodarissa on joku krominvärinen kompuratööttihärpäke kahella torvella, en muista mistä ostin mutta halpa se oli ainaki eli hongkong, mätänet tai piltema
![]() ![]()
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bertan äänimerkki ja leima? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 12.11.2010 11:16 |
liekö putkentaivutin poistunut Biltemasta | Cental73 | Chit-Chat | 10 | 11.04.2008 09:24 |
Vinssi Biltemasta | -P- | Tekniikka & Jutustelu | 43 | 25.02.2008 01:27 |