Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 23.08.2004, 11:33
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Ei missään tapauksessa pelkästään levyn reunojen ympäri.. Näin ainakin minusta tuntuu. Jos jotain töötätään pellin päälle, niin kokopintaan liimaa vaan ja pirusti. Eipähän jää pieniä koteloita, joihin vesi voi kertyä. Vaan miksi laittaa monenkertaista peltiä autoon. Itse olen aina koittanut välttää moisia virityksiä. Ei muuta ku laikkakone kätöseen ja pelti pois. Siihen on sitten kiva niittailla alupeltiä päälle. Tällöin sitten hieman Possua reunoihin, niin tiivistää ja vaimentaa räminöitä..

Hiluunkaan ei monikertaisia peltejä liiemmin jätetä..

Kiitos ja Anteeksi.

Eespäin ja vinssillä loput..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kumpi kannatta laittaa? kysymys XP:stä sippis Chit-Chat 6 06.10.2006 11:11
minkälaiset renkaat saa laittaa Tekniikka & Jutustelu 9 14.09.2005 22:22
M rosteri turkkilevyä O/M/V Muut 7 23.06.2005 22:03
kolari laittaa ajattelemaan L-200 Linkit 17 16.06.2005 10:07
Miten isot renkaat saa laittaa,205 R 16 otteessa? Tekniikka & Jutustelu 5 06.04.2005 08:21


Sivu luotu: 10:32 (GMT +2).