![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Olikos sulla ongelmaa sen lämpenemisen kanssa jo edellisellä pumpulla?? Eikös silloin ollut ongelma, että voimaa puuttu ohjauksesta? Mut ohjauksen nopeushan on ollut sama jo silloin....eikö? Siis onko ohjaus nyt muilta osin tismalleen sama, kuin ennen paitsi pumppu, jonka olet vaihtanut? Ja nyt ongelma, että ohjauksen öljyt kuumenee lyhyessä ajassa? Ja samalla tuntuu, että pumppu ottais pirusti voimaa koneelta, jos kerran moottori sammuu rattia kääntäessä?
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
#3
|
||||
|
||||
![]() Jos en ihan väärin laskenu, niin sun sylkky tekee työtä 800kg voimalla, jos pumpun paine 100bar luokkaa. Eli jos tehoton, niin painetta lisää tai isompi sylinteri ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Otin pienen pätkän juutuubiin. Siinä kuuluu se surina mikä pumpusta lähtee. Videolla se ei vaan kuulu niin kovaa. Ymmärrän kyllä, että ääntä tuollaisesta lähtee jonkin verran. Ajoin videolla renkaat vähän pahempaan paikkaan, jotta raati näkisi kuinka se käyttäytyy.
http://www.youtube.com/watch?v=rpg6b...ature=youtu.be
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
____________________________ Harbor Cruisers |
#7
|
||||
|
||||
![]()
paineen nosto ottaa enenmän tehoa koneelta eli pahentaa koneen sammumista.
isommalla sylinterillä saat enemmän tehoa ja kierroksia rattiin. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Vasemmassa reunassa olevassa ei näy prikkoja lainkaan, vaan on tehtaalla lukittu kierrelukitteella tuohon asentoon, muissa näkyy eri määrä shimmejä ja oikeassa reunassa on sit joku erilainen versio, kun tuo runko on hieman pidempi. Eli jos ei oo shimmejä, mut rako näkyy, niin kerran auki, kierre puhtaaks ja kiertää kiinni. Jonkun ohjeen mukaan oli vielä, että venttiilin sisällä olevasta "naulasta" voi viilalla hieman lyhentää pienempää päätä. Tällä muistaakseni estettiin, ettei se pääse pohjaamaan. PS. Videoo ei just oo pystyny katsoon. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kaalimadon sylkky tais olla 25 varrella ja 50 männällä, jolloin siin olis 100bar paineella voimaa heikommalla puolen 1500kg ja toisella 2000kg.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
viisaammilta neuvoja | jmtr83 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 10.04.2013 00:28 |
Suzukiin vinssi neuvoja ? | HaKu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.05.2008 16:02 |
NEUVOJA TARVITAAN! | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 19.03.2007 11:54 |
Neuvoja tarvitaan... | Petexxx | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 02.01.2004 14:31 |
Audio neuvoja... | Vuosimallit 1968-1982 | 2 | 07.03.2003 08:47 |