![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Millä ootte muuten pessyt vanhan massan pois pohjasta? bensalla? vai jollain peltipesulla (tikkurila tms.) eli pohjan pesen ja massaan kun oon hitsaukset tehny... -> tuollasta oon ajatellu: eli uusiin pelteihin pohjamaali ja sitten tää vanhoille osille - pesu - kuivaus - koteloaine - suti massa
Mihin vain... Viimeksi muokannut dirtydog : 14.05.2013 15:09 |
|
|
|||
|
|||
|
Ite poistin massan seuraavasti. Ensin liuotin pesu, lämmitin ja lastalla työnsin. Sit viimeisenä tärpätillä. Oli tota peltipesuakin ostettuna, mut ei tullut kokeiltua kun tärpätti liuotti.
|
|
|
|||
|
|||
|
okei, kokeilen tuota peltipesua miten toimii!
|
|||
|
|||
|
Mitäs muuten on näät "telamaalit" joita joku oli täällä offi puolella kärryynsä lätränny? eli jollakin oli matta vihreetä josain offi kiesis, vaikutti hienolta ja riittävältä tähän mun projektiinkin. Voisin sellasta telamaalia vetästä pintaan kunhan vaan tietäs mitä se oli (ja mistä)? harmaa ja keltane vois ol kova matta väri yhistelmä mun "mörköön"... rumaahan tehään
EDIT: löysin jo sen tojon, johon oli laitettu telalla maali pintaan, siistin näköstä jälkee, kyselty sieltä maalaus vinkkejä... Normi peltikattomaalia oli telannut! Kuulemma toimii, halpaakin...
Mihin vain... Viimeksi muokannut dirtydog : 16.05.2013 04:55 |
|
|
|||
|
|||
|
Ja tosiaan mitä enempi korjaa sitä enempi tulee vikoja vastaan, nyt ajatuksena nykästä kojalauta irti ja korjata kunnolla nuot rintapellin ruosteet, samalla laitan uusiksi sähköt, ehkä? vanhoja johtoja joka puolella liikaa, ideoita tuohon sähköjen uusimiseen? oon ymmärtäny et ranges ois aika yksinkertaset sähkötyöt. entäpä jos samalla iskis poppilaitteet sisään? entäpä jos kytkis invertterin tuonne kone huoneeseen? olis hyvällä maavaralla oleva"agrekaatti" itellä...
Mihin vain... Viimeksi muokannut dirtydog : 16.05.2013 07:43 |
|
|
|||
|
|||
lisäkuvia
kylki ennen purkua
puupalkki pilkottaa eestä
|
|||
|
|||
|
Ja näkyyhän tuossa hieman hitsailtavaakin, osa tuosta jo kasassa. Päivityksiä tulossa viikon loman jälkeen... Enkä kaikkea aio kasaan edes kursia, toisen kopan jostain tarkotus hommata ja vaihtaa kun on sen aika, ajossa siis aion kokoajan rangea pitää!
Mihin vain... Viimeksi muokannut dirtydog : 17.05.2013 10:37 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostettu Land Rover / Range Rover 15x7 Mangels teräsvanteet | Turpo-Urpo | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 22.06.2012 18:03 |
| Myydään Land Rover Range Rover kattoteline taakkateline CAP500040, 1 kpl | kuusesa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 21.11.2011 15:44 |
| Myydään M: Land ROver/Range Rover uretaanipuslat | Karvinen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 02.08.2009 20:24 |
| M/V: Range Rover/Land Rover | LRV8 | O/M/V Muut | 15 | 05.01.2006 12:06 |
| Land Rover vai Range Rover? | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 19.08.2004 08:33 |