![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
elämän muutos..
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|
|||
|
|||
X2
4KK 11PV ilman pirkkaa tai muita alkoholipitoisia juomia.
Turha tulla kenenkään sanomaan että ilo ilman viinaa on teeskentelyä. Se on on sanojan heikkoutta josta se ei tiedä yhtään mitään. Jokainen toimikoon kuin haluaa..... Ainakin mun osalta jää valtion vertulot keräämättä alkoholin suhteen.... Ja jos tulevaisuudessa sattuisin jotain ottamaan niin katsoisin huolella että ne on jostain muualta kuin ALKOsta. Viimeksi muokannut H_Nietu : 11.05.2013 22:58 |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
oon ollu ilman röökii kaks viikkoo eikä ees ihmeemmin vituta ees
mieli tekkee mut koitetaan mennä ilman nikotiinivalmisteita..
|
||||
|
||||
Tänään ajeltu tämmösiä...
https://www.youtube.com/watch?v=v9c8WG59mG0
Tosin oli vetelämpää kuvaa, ja tietysti Uimogin kotimaassa...
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
jee katos kaikki woblaukset patrollista ku kävi tasapainottaa renkaat vihdoin.
![]() voi taas hurjastella
|
|
|
||||
|
||||
|
oltii broidin kanssa reippaita ja haettiin taas kärrykuorma koivua metsästä..
![]()
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
|
|
||||
|
||||
|
Poika 3,1kg
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Yllätyin kuitenki positiivisesti miten helpolta toistaseks tuntunu, lopetus ja oon huomannu et ihan kun olokin paranis.
| ei harmita |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| AKE; miksi autoilun ei pidä olla hauskaa | Tumi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.08.2006 17:08 |
| Mikä minua EI muissa ihmisissä vituta? | jeeppi-eki | Chit-Chat | 6 | 24.03.2005 19:57 |