![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Maalausaiheista kysymystä pukkaa. Pihalla olisi nyt valmiina 4m2 varasto, jonka ponttilaudasta tehty lattia pitäisi jotenkin käsitellä. Kotosalla olisi vesiohenteista Vinha seinämaalia mutta onkohan se riittävän kestävää lattiassa ? Joku lakka voisi olla hyvä mutta toisalta se lattia elää kosteuden mukaan varmaan aika paljon. Eli kestääkö lakka sellaista ? Entäs joku liuotinohenteinen maali ? Tai joku imeytyvä sävytetty puunsuoja kenties ? Vai laminaatti siihen pintaan
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
HJ61 MMC |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Tulipas vaihdettua nyt tuohon penariin kaasuakselin tiivisteet.. Pumppu tosiaan boschin ve6 ja kannen tiivisteen laitoin samalla uuden niinkuin kuuluukin...
Remppa meni muuten hyvin, MUTTA kaasu ei palaudu nyt kunnolla.. Jää kaasu päälle vähän ja kun heiluttelee kaasuakselin niin laskee kierrokset normaalisti ![]() Aukasin pumpun uudelleen, se tappi mikä painuu sisään kaasua painettaessa jumittelee.. Ei palauta sitä tarpeeksi ulos ja välistä tuntuu ettei sitä saa menemään kunnolla sisäänkään. Tämän tapin ympärillä 4 "kynttä", 2 on tappia vasten ja avautuvat kun kaasun löysää, mutta 2 ovat koko ajan auki ![]() Mitähän tuolle osaisi tehdä? Irrottaa pumpun ja kiikuttaa dieselpajalle huoltoon? Mitähän semmonenkin lysti maksaa |
|
#4
|
|||
|
|||
|
kysymystä pukkaa...
![]() mitä eroa on alumiinivanne pesuaineella ja normaalilla "rekka"pesuaineella?
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Toisessa kovempi litrahinta, sen arvaa varmaan kummassa..
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. Viimeksi muokannut JJ90 : 11.05.2013 18:04 Perustelu: tää siis wuntsikan kyssäriin.. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Kestääköhän ne ulkokäytössä ?
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Eipä siinä mitään ongelmaa pitäisi olla. Ja kalustemaalit on melko hintavia, verrattuna "normaaleihin" maaleihin. Kolmen litran pönttö voi maksaa 50€.
__________________
HJ61 MMC |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Mitäs virkavalta sanoo, jos vedän tarrakilvillä olevalla autolla traileria ja sen päällä varaosa-autoo?
Voishan tuon ihan konttoriltakin ja tutulta ylikonstalta kysyy.... Mut jos täält tietoo löytys... |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Pannaas kysymys muotoon
onko kellään hajonnutta ilmaräikkää myydä tai lahjoittaa osina tarviisi sellaisen pikkuisen rattaan sinne sisälle mallista ja merkistä ei ole tietoa. Hopeinen runko ja tarrassa ollut joskus tietoja, mutta tarra puuttuu kokonaan.
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ajoneuvolla vetäminen Perävaunun vetämistä ei rajoiteta lainkaan tilanteissa, joissa ajoneuvon autoverotusta koskevan asian käsittely on tullilaitoksessa kesken. Muissa tapauksissa siirtoluvan nojalla käytettävällä ajoneuvolla saa vetää perävaunua, jos sekä vetävän ajoneuvon että perävaunun käyttö liittyy siirtoluvan myöntämisen perusteena olevaan käyttötarkoitukseen (esim. katsastukseen tai korjaamolle vienti, maahantuodun ajoneuvon siirto tuontipaikalta vientipaikalle tai muualle maahan tai ajoneuvon tai siihen kiinteästi liittyvän tuotteen esittely). Jos vetävää ajoneuvoa käytetään siirtoluvan nojalla, myös rekisteröidyn perävaunun kuorman tulee olla vain siirtoluvan haltijan henkilökohtaiseen käyttöön tarkoitettua. Edellä mainitun perusteella ajoneuvoyhdistelmän saa siirtää siirtoluvalla esimerkiksi tuontipaikalta muualle Suomeen tai vientipaikalle, jos molempien ajoneuvojen käyttötarkoitus liittyy ajoneuvon siirtämiseen ja molemmat ajoneuvot on tuotu ulkomailta, eikä perävaunu ole kuormattu kaupallisella tavaralla. Sallittua on myös esimerkiksi ajoneuvon vieminen rekisteröintikatsastukseen, kytkentäkatsastukseen tai kun vetämisellä on tarkoitus esitellä ajoneuvon veto-ominaisuutta. |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#12
|
||||
|
||||
|
Mikäs olisi sellainen toimiva ja edullinen laite, millä saisi vaikka jakovaihteistön öljyt helposti täytettyä? Vai pitääkö tehdä vaikka vanhasta sammutinpullosta?
Tänään täytin Commanderin NV245 jakovaihteiston ja ei ollut oikein juhlaa paria litraa täyttää sinne öljyä 60 ml ruiskulla... Pullo kun ei minkään letkuvirityksien kanssa mahtunut. |
|
#13
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#15
|
|||
|
|||
|
Ei ole henk.koht. kokemusta kyllä, mutta öljynvaihtoon se ainakin on suunniteltu.
|
|
#16
|
||||
|
||||
War & Peace 2013
Onkos joku palstalaisista suunnitellu tulevaks heinäkuuks reissua Engelsmanniin War & Peace tapahtumaan?
Täällä saattais olla yks innostunu ylimääränen lähtijä, saattais sopia ajankohtaki sopivasti kesälomalle
|
|
#17
|
|||
|
|||
|
Pitääkö paikkaansa että kuparista ei saa tänä päivänä kuin 3.5-4e?
|
|
#18
|
|||
|
|||
|
Kyllä se kuseminen/jumiminen ja hitaus (ainakin viileillä 75w/90) on ominaisuus. 3:sta kokoemusta -> tee sammuttimesta, itselläni vanha hiilidioksidipullo, jossa pyöritettävä hana.
|
|
#19
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mites tää toimii? Öljyä korkista pulloon ja sit paine perään niin hanan avaamalla sylkee öljyt putkea pitkin minne tarvii?
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#20
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#21
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
VANin perän öljyt laitoin masinol pullolla (oli tyhjä nurkissa) ilmapistoolilla ja letkulla. Korkkiin tiukka reikä läpinäkyvälle letkulle joka yltää pohjalle ja maasta seisaaltaan propusta sisään. naskalilla pulloon pistoolille piukka reikä ja painetta varovasti pulloon. Läpinäkyvä letku on tarpeen koska jos öljyn virtausta ei näe sylkee se letkun päähän tullessaan letkun reiästä ulos ja öljyt silmille.
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#22
|
|||
|
|||
|
Onko kukaan kokellut sellaista jakiksen tai laatikon takakardaanin lähdölle/lähtöön tulevaa yli vaihdetta?
Eli sellainen mikä toimii vain takaveto päällä niin saisi hitaammille välityksille maantie nopeudet.
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#23
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja mikä parasta se toimii.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#24
|
|||
|
|||
|
Paljonkos toyotan mekaaninen vinssi kestää vetää matopyörää vasten?
Eli ei vinssata vaan kiskoa vaijerilla esim. kuorma-autoa joka on ojaan suistunut kiskotaan siten, että maasturilla peruutetaan ja traktorilla kiskotaan maasturin takaveto pisteestä? Onko kyseessä sadat kilot vai peräti tonnit ja mikä pettää jos ei kestä?
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#25
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5066 | 26.05.2026 12:40 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
| Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
| mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |
| Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |