![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Millä paineilla nuo tehot on otettu? Ihan riittävät tehothan nuo on metsään,kytkintä alkaa vituttamaan muutenkin
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Joo jousi pitää vaihtaa ja uus ohjaus rakentaa kellolle. Pakopainemittarihan mulla tietty on. Kyllä niitä ahtoja jo 1.6 oli! Ja ei tätä kytkintä vielä nuo väännöt vituta.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Huomenna 8:45 leimalle aika
Saapa nähä ajetaanko paratiisiin tällä, vai jollain muulla
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Mistähän saisin semmosen säädettävän rajapaineventtiilin? Sais olla säätöä sinne johonki kahteen bariin asti! Noita nyt periaatteessa löytyy muttaku pitäis olla semmonen minkä sais ihan auki 12v:llä. Sais tehtyä sille sitten kaasun asentotunnistimella ohjauksen
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Nyt ku pari tuntia selannu ja katellu niin ei tuommosta ainakaan ihan ilmaseksi saa.
Mahtaa olla helpoin toteuttaa ihan tommosella perinteisellä jousi + kuula periaatteella toimivalla ahtopaineensäätimellä ja sulkeutuvalla magneettiventtiilillä! Eli siis hukkikselle menee normitilanteessa paine suoraan. Sittenku poletaan kaasua niin ohjataan asentotunnistimella magneettiventtiiliä kiinni ja sillon menee hukkikselle paine tuon "turboruuvvin" kautta eli ahot nousee heti tappiin! Ihan hyvä idea? |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Paljos on pumpussa ennakko tällä hetkellä? Lähinnä sitä tarkoitin tuolla että kytkintä vituttaa muutenkin,että aika reilusti saa luistattaa kytkintä kun ei ole lyhyempiä välityksiä,sillä raakalla kaasulla kun ei joka paikassa pääse.
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Ainaki käy tosi karkeesti Niin ei oo, ainakaan vielä Sitä jeepin laatikkoa kovasti itekki miettiny! Tämä kesä tod.näk mennään näin
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Eikö yhtään huolettanut halliin sisälle dynottaa ja vaan yhellä liinalla kiinni?
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#9
|
|||
|
|||
|
Enemmän mua hallin omistajana huolettais
Ite en näistä jutuista mitään tiedä, mutta kaveri tainnu samalla liinalla penkitellä jonku verran luihakkaampiaki pelejä! Meinasi että ei karkaa edes ilman tuota liinaa! |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Näimpäs tämän livenä kyseisen konttorin pihassa, hieno peli. Kerroppas heti tuomio. Näytti olevan leima renkaatki alla
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mitsubishi "Napero" | Dectane | Maasturiprojektit | 204 | 28.10.2012 11:35 |
| Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.04.2009 18:06 |
| Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | REKISTERÖIMÄTÖN | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.12.2008 21:25 |
| Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.07.2008 22:17 |