Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.05.2013, 16:40
anssi80 anssi80 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 04.01.08
Sijainti: Oulunsalo, Finland.
Viestit: 639
Perusasetus

Ei se kotikonsteilla säätämällä hirveitä parane, jos offi käyttöön meinaat niin ehottomasti pumppu ylivieskaan pajalle ja solmu moottorin kylkeen niin sitten on mahollisuuksia mihin vaan. Itse koitin venyttää mahollisimman pitkään mutta sitten ku raski niin voima riittää mihin vaan ja vähän ku malttaa toppuutella ettei koko aikaa oo nilkka niin konekki kestää mitä vaan.

__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia...
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 08.05.2013, 20:10
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.781
Perusasetus

http://www.mersuforum.net/forum/view...p?f=35&t=38436
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 09.05.2013, 08:17
vilenius:n Avatar
vilenius vilenius ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.11
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 221
Perusasetus

mulla oli tommosesa torni motissa 350hp ja voin kokemuksesta kertoa et toi moottori ei kestä ihan mitä vaan
imusarja/painekotelo kannattaa laittaa jokin muu kuin turbon orkkis, riittävän iso ahdin kun tossa koneessa meinaa vähä olla lämpö ongelmia(kahdesta moottorista leikkasi mäntä kiinni).
pumppuun isommat elementit juu ehottomasti mutta maltilliset syötöt ja ahtopaineet ja hyvä ilman ja nesteen jäähdytys.

motivointi kuva
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_1368.JPG‎
Views:	3765
Size:	379,5 Kt
ID:	36822  
__________________
JOLMA
Jokilaakson Maastoautoilijat
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 10.05.2013, 04:47
dirtydog dirtydog ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.05.13
Sijainti: kokkola
Viestit: 212
Perusasetus

mulla oli ajatus tuonne 150 hp korville, auto tulee ja on nytkin, joka päiväisessä työmatka-ajossa... välityksiä pitää kans säätää/muuttaa tuon koneen tulevien virityksien rinnalle
__________________
Mihin vain...
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 12.05.2013, 00:34
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

riittääkö vakio pumpussa ruoka 150heppaan asti?
jos joutuu tapittamaan pumpun niin ehkä siihen rahaan tekisi jo paremman moottorin om602 eli uudemmasta viis pyttysestä moottorista
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 12.05.2013, 01:12
Mika_T Mika_T ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 13.11.07
Sijainti: N/A
Viestit: 1.781
Perusasetus

Se on siinä ja siinä saako tuosta 150hv irti vakiolla pumpulla. Joku 120-130 voi olla mahdollista.

Uudempaa konetta jos vaihtaa keulille niin menee vaihdelaatikko samalla vaihtoon.
61x ei käy 60x koneiden kanssa ristiin.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 12.05.2013, 02:05
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

helpoimmalla pääsis ku ostaa kokonaisen auton josta tekniikan vaihtaa.
voipahan koe ajaa ja todeta kaiken tarvittavan toimivaksi.
800€ näkyy jo olevan valita asti 300tiisseleitä ja 250 vielä enemmän
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 13.05.2013, 08:56
dirtydog dirtydog ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.05.13
Sijainti: kokkola
Viestit: 212
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mika_T Näytä viesti
Se on siinä ja siinä saako tuosta 150hv irti vakiolla pumpulla. Joku 120-130 voi olla mahdollista.

Uudempaa konetta jos vaihtaa keulille niin menee vaihdelaatikko samalla vaihtoon.
61x ei käy 60x koneiden kanssa ristiin.
mikäs motti ois om617 kans kiinnityksiltään samanlainen?

ja kyllähän tuo 130 hp jo riittäs jos vaan vääntöö saa tarpeeks kasaan liki 400Nm ois jees
__________________
Mihin vain...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: MB OM616, OM617 sekä automaatti Mazza O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 24.04.2008 23:42
M: Turbo MB OM617-koneeseen ranke O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 07.01.2008 18:25
pumpun viritystä Tekniikka & Jutustelu 15 14.12.2006 04:50
M: MB OM617 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 14.01.2006 16:30
Koneen viritystä! ari Tekniikka & Jutustelu 1 30.10.2003 18:01


Sivu luotu: 11:35 (GMT +2).