![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ei se kotikonsteilla säätämällä hirveitä parane, jos offi käyttöön meinaat niin ehottomasti pumppu ylivieskaan pajalle ja solmu moottorin kylkeen niin sitten on mahollisuuksia mihin vaan. Itse koitin venyttää mahollisimman pitkään mutta sitten ku raski niin voima riittää mihin vaan ja vähän ku malttaa toppuutella ettei koko aikaa oo nilkka niin konekki kestää mitä vaan.
__________________
Työt haittaa liiaksi asti harrastuksia... |
|
#2
|
|||
|
|||
|
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
mulla oli tommosesa torni motissa 350hp ja voin kokemuksesta kertoa et toi moottori ei kestä ihan mitä vaan
![]() imusarja/painekotelo kannattaa laittaa jokin muu kuin turbon orkkis, riittävän iso ahdin kun tossa koneessa meinaa vähä olla lämpö ongelmia(kahdesta moottorista leikkasi mäntä kiinni). pumppuun isommat elementit juu ehottomasti mutta maltilliset syötöt ja ahtopaineet ja hyvä ilman ja nesteen jäähdytys. motivointi kuva
__________________
JOLMA Jokilaakson Maastoautoilijat |
|
#4
|
|||
|
|||
|
mulla oli ajatus tuonne 150 hp korville, auto tulee ja on nytkin, joka päiväisessä työmatka-ajossa... välityksiä pitää kans säätää/muuttaa tuon koneen tulevien virityksien rinnalle
__________________
Mihin vain... |
|
#5
|
||||
|
||||
|
riittääkö vakio pumpussa ruoka 150heppaan asti?
jos joutuu tapittamaan pumpun niin ehkä siihen rahaan tekisi jo paremman moottorin om602 eli uudemmasta viis pyttysestä moottorista
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Se on siinä ja siinä saako tuosta 150hv irti vakiolla pumpulla. Joku 120-130 voi olla mahdollista.
Uudempaa konetta jos vaihtaa keulille niin menee vaihdelaatikko samalla vaihtoon. 61x ei käy 60x koneiden kanssa ristiin. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
helpoimmalla pääsis ku ostaa kokonaisen auton josta tekniikan vaihtaa.
voipahan koe ajaa ja todeta kaiken tarvittavan toimivaksi. 800€ näkyy jo olevan valita asti 300tiisseleitä ja 250 vielä enemmän
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
ja kyllähän tuo 130 hp jo riittäs jos vaan vääntöö saa tarpeeks kasaan liki 400Nm ois jees
__________________
Mihin vain... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: MB OM616, OM617 sekä automaatti | Mazza | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 24.04.2008 23:42 |
| M: Turbo MB OM617-koneeseen | ranke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 07.01.2008 18:25 |
| pumpun viritystä | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 14.12.2006 04:50 | |
| M: MB OM617 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 14.01.2006 16:30 | |
| Koneen viritystä! | ari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 30.10.2003 18:01 |