![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Pori on mopoautojen luvattu maa.. Jos nuijat popittaa ikkunan alla, ajaa keskellä kaistaa, tuuppaa kolmion takaa eteen, meikkaa samalla kun ajaa, tekee letkaa ajamalla kolme peräkkäin pikatiellä, kun sata metriä sivummalla menee samansuuntainen 60km/h alue. Ei ainakaan lamasta eikä rahanpuutteesta voi itkeä jos jokaiselle itiölle pitää se kuitupulkka ostaa.. Mutta onhan siinä niitä puoliakin, se vapauttaa vanhemmat kun ei tarvi elliä viedä heppatallille ja jormakin pääsee pelaamaan kiekkoa. Puhumattakaan koulumatkoista.. Silti en ole sitä mieltä että kuuluisi kieltää.. olen ylipäätään kaikkea rajoittamista (ake yms holhoamista) vastaan. Autokoulua ja inssiä.. maksaa juu mutta maksaa se pulkkakin.
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lähes kaikki osti käytetyn mopon. Minun eka mopo oli Pappa Tunturi ja taisi maksaa 300 markkaa. Koulumatkoihin vaihtoehtona oli kävely, polkupyörä, sukset ja myöhemmin mopo jos se hyvällä säkällä oli kunnossa. |
|
||||
|
||||
![]()
Ite vaihdoin jotain romua rikkinäiseen Mankiin ja korjasin sen. Talvella laitettiin pilkkihaalarit päälle.. Järjenjuoksussa jäljet näkyy vieläkin..
![]()
Horsepower and Drag Racing www.facebook.com/FunJamRacing Ajoneuvojen loppukäyttäjä.. Heppatytön Hodari: HDJ -90, Emännän kauppakassi Rotkelo: Ramcharger -80 , bulevardisportti. HillCruiser: Hilux - 83, vaiheessa (väliaikaisvainaa) Valppivanhus: -64 avo safarointi väline (väliaikaisvainaa) Lehmä: Trailduster -76 Exiä C306:Kuorkkikrossivoittaja Protector: Avoläjä TuninkiBertta: -80 Pätkis: pätkäpatrolli -82 Urbo HJ Runkkupallero: Takapihalle raiskattu Pahero Esory |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ja kuten monesti kuulun siihen laiskaan "kasvattaja" kastiin joka näkee tässä ainakin toistaiseksi positivistä.
Eli meille tulossa tyttärelle nyt kyseinen muovipulkka.... En näe suurta haittaa ainakaan meidän "kylällä" noista kipoista aina olen on ohi päässyt vaikkakin ne kyllä kerää letkaa peräänsä kun kaikki eivä uskalla niitä ohittaa. Mutta kun mukuloita on "uusio" perheessä 5 ja kaikki harrastaa jotain pitkin pirkanmaata vaimoke mukaan lukien niin ei perkele riitä tunnit päivässä niitä kärräämään joka paikkaan kun töitäkin pitäis tehdä. Nyt tällä "ekalla" testataan mitä tapahtuu.... Mun mielestä on kuitenkin toiseksi turvallisin vaihtoehto! |
|
|||
|
|||
![]()
Juu. Kyllähän nuo ärsyttävät, mutta minkäs teet. Meidän mäellä naapurin kölvi ei pääsisi kouluun, ellei kaveri kävisi sitä mopoautolla hakemassa. Koulukyyteihin kun ei ole kunnalla velvoitteita peruskoulun jälkeen. Matkaa kirkolle on 15 km, eikä ollenkaan julkista liikennettä. Näin siis Pirkanmaalla, muualla tilanne varmasti huonompikin.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Itse muistan kun kunta myi halvalla Scania kirjastoautonsa - olisko mopoautohintaluokkaan. Nuorena ei ehkä paljon mikään pelota, mutta mua pelottas jos pitäs matkustaa päivittäin mopoauton kyydissä kokemattoman kuskin ajamana. Jos jotain hyvää mopoautossa, niin ehkä sillä voi harjoitella ajamista rauhallisella nopeudella, mutta eikö oikeassa autossa voisi olla myös joku rajoitin vaikka 80 km/h.... |
|
||||
|
||||
![]()
Moiset muovipallopätkyttimet vois olla lailla määrättynä maalattu kaikki vaikkapa neonvihreiksi...
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty pois menee. | metsienmies | O/M/V Ajoneuvot | 26 | 04.02.2012 14:17 |
Myyty pois myynnistä. | tiku83 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 06.10.2011 19:33 |
Myyty pois | popo99 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 07.12.2008 23:56 |
Katto pois? | fin-z0sz | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 23.06.2004 20:00 |