![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Tarvis vähän valintaan jeesiä.. Ensimäistä maasturia olen ostamassa joka tulis työ/2.autoksi. Kiinnostus keskittynyt lähinnä pajeroihin. Eli kysymys olis seuraavanlainen: Kumpa on "parempi"/todennäköisesti kestävämpi/vähä vikaisempi/ei niin herkkä lahoamaan käsiin? Gen1 -90 2.5tdic pitkä aj.396tkm, manuaali, 7.paikkainen valmiina koriakorotettu + 33x12,5x15 rattaat, keulassa vinssi.. vai Gen2 -91 3,0 V6 automaatti aj.387tkm orkkis kuntoinen. Hinta sama.. Onko automaatissa jotain huonoa maastossa? Automaatilla itse tykkään ajaa kun on tuo pyhä autokin. Vanhempi pajero pitäis katsastaa huoltoautoksi, kun ei viitsi kahta kiisseli veroa maksaa. Sen takia taasen olis parempi tuo bensa, kun voi sitten kuskailla sakkia tarpeen mukaan..
Viimeksi muokannut BrahesoundS : 06.05.2013 12:24 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
jos kilsoja ei tuu paljo niin sitte tuo bensa!
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kilsoja arviolta vuodessa tuolle tulis alle 10tkm. Rengastukseksi mietin perus 33x12,5x15 oli kyseessä uudempi tai vanhempi. Millä ET:llä tuohon uudempaan pitäis olla 10x15 vanteella? -44? Mistä muuten saa 50mm korinkorotuksen hilut tuohon uudempaan?
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Varaudu sitten henkisesti kummassakin tapauksessa kansiremppaan. Dieseliin se on huomattavasti halvempi tehdä kun ulkomailta saa kansia edullisesti. Mutta noilla kilsoilla kannattaa valita ilmanmuuta bensa.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
-44 et:llä tulee melko ulos. korin korotukseet tarvikkeet löydät täältä palstalta myydään osiosta!
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Onko kukkaa pajeristi sattuna mittailemmaan vakio TD04-09 turbon pakopaineita?
Olis halavalla oman kingin turbotusrojektiin kysseinen turbiini katasteltuna, mutta kaveri väittää että näissä on liian korkeet pakopaineet?!?
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#7
|
|||
|
|||
![]()
elä edes suunnittele sen asentamista, muuten en edes kommentoi
![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Unoha se pilleri... Itellä vakiosyötöillä ja 80km/h mittarissa ja tasasella kaasulla Pajerossa 0.7/0.8baria ahtoja... Pakopaineita ei oo mitattu. Parempi ois esim. OM603:sen kylestä löytyvä murkula. Itellä tuollasest otettu nyt Pajerossa, ja pelaa paremmin (eikä pakopaineeet oo ahtoja isommat missään kohdin). Ja ahtaa tarvittaessa lisää, mikäli tarvii tasasest kiihdyttää lisää. Oishan siihen ollu Holsetin He221:nennkin laittaa, mutta meni GTI Sunnyyn se.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajerot -92-> | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 01.07.2009 08:50 |
Psychobillyn ystävät tänne | T.T.T | Chit-Chat | 35 | 25.11.2007 02:02 |
Mitä painaan teijän pajerot? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.09.2006 07:01 |
Tänne kuvia! | Linkit | 1 | 25.10.2004 18:21 |