Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.05.2013, 05:11
dolpherus dolpherus ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 05.05.13
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 6
Perusasetus

ei ole korotettu, ei vain pysy hidas vaihde päällä jos ei kädellä pidä kepistä kiinni.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.05.2013, 18:09
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Cool

Moottorin kannatinkumit?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.05.2013, 18:37
Superlon:n Avatar
Superlon Superlon ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.01.11
Sijainti: Mynämäki
Viestit: 304
Perusasetus

Lainaus:
Moottorin kannatinkumit?
Sama tuli itellä mieleen. Vaihteiston/jakolaatikon kannatinkumit kannattaa tarkistaa myös.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.05.2013, 23:10
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Ja vaihteiston kannatinpalkki sekä runko muutenkin kannattaa tutkia ruostevaurioiden varalta. Jos laatikko roikkuu liian alhaalla, voi painaa keppejä ja tuulettimen siivet ottaa tuulitunneliin kiinni (kuuluu "kihinää").

Lakkaako se kihinä kuulumasta, jos painaa kytkimen pohjaan?
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 09.05.2013, 09:10
dolpherus dolpherus ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 05.05.13
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 6
Perusasetus

Nyt löytyi vika tärinään pienen tutkiskelun jälkeen. Toisen kiilapyörän hihnan ylhäällä oleva ohjain rulla oli menettänyt laakerinsa ja jumiutunut paikoilleen. ei kovin kummoinen syy onneksi ollut, nyt vaan etsimään vastaavaa rullaa jos löytyy.. voishan sitä tieten selvittää voiko sen laakeroida uudelleen. Sen hitaan puolen nelarin pois hyppiminen saattaa sitten olla mielenkiintoisempi juttu, onko kellään kokemuksia missä vika?? kannattaako laittaa vain mustekala viritys vaihdekeppiin kun ajelee tuolla hitaalla puolella..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.05.2013, 11:30
Jussi Heinonen Jussi Heinonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Salo
Viestit: 434
Perusasetus

Mulla ainakin auton kori tökkäs sen hitaan puolen pois päältä. Eli peltiä pois kepin ympäriltä vois auttaa. Sitä että kori on syyllinen on pirun vaikea huomata ilman että joku muu kytsii sitä vieressä.
__________________
Salon Seudun Offroad Ry
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mikä He****I tärisee Gr:n perässä!? härski Tekniikka & Jutustelu 10 04.06.2011 13:04
hilux moottori tärisee suzka Tekniikka & Jutustelu 16 17.12.2008 14:22
suzuki tärisee Ykä Tekniikka & Jutustelu 14 21.04.2006 20:32
Mersu tärisee.. Tikru75 Tekniikka & Jutustelu 6 07.01.2005 13:19
Hojo tärisee 1100rpm Homer Tekniikka & Jutustelu 1 02.11.2004 20:53


Sivu luotu: 12:08 (GMT +2).