Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.05.2013, 22:57
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

komee pirssi!


Onnea uudelle projektille!
Ja asiaan olisko tuossa ideaa siihen sade suojaan snorkkelin päähän?

Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	images-1.jpeg‎
Views:	804
Size:	10,6 Kt
ID:	36716   Click image for larger version

Name:	Snorkel015Medium-1.jpeg‎
Views:	906
Size:	87,4 Kt
ID:	36717   Click image for larger version

Name:	images-2.jpeg‎
Views:	958
Size:	7,8 Kt
ID:	36718  
__________________
! Because earth aint not flat !

Viimeksi muokannut Glutton : 05.05.2013 23:01
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 06.05.2013, 16:50
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Kuvaa...


Vähän parempi kuva... Kuvassa mukana myös Gluttonin HJ



Ja kuvaajana myös Glutton
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.05.2013, 17:48
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Nätti jeeppi! Vaikka tojo tietysti aina pikkusen nätimpi
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.05.2013, 18:33
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ssuvik Näytä viesti
Nätti jeeppi! Vaikka tojo tietysti aina pikkusen nätimpi
Kiitoksia

Autoa katellessa oli hakukriteereinä melkeimpä diisselillä käyvä tojota... patrolleja ja pajeroitaki hairahduin kattelemaan, mutta tuota jeeppiä tuli sitte käytyä paikanpäällä kattomassa ja jotenki ne kriteerit unohtu
No on siinä HJ:n akselit ja peilit
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 06.05.2013, 19:09
Hencca:n Avatar
Hencca Hencca ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sodankylä, Finland.
Viestit: 488
Perusasetus

Aamulla ajelin tuosta ohi ja huomasin että tämäkin jeeppi oli kaivettu esille naftaliinista. Siinä onkin jo yksi pahimmista jeepin ongelmista eliminoitu tuolla akseliswapilla. Ootko ollenkaan tutkinu vielä että millaisilla välityksillä nuo akselit on? Jos on vielä vakio 3.7 niin saattaa alkaa vaihteistoa ahistamaan maastossa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 06.05.2013, 19:17
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

Tais olla nitron 5.29
__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.05.2013, 19:18
Glutton:n Avatar
Glutton Glutton ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.01.05
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 1.260
Blog Entries: 1
Perusasetus

Äkkiä ajoon tämä ja toukotemmellykseen ajamaan viat ulos...
__________________
! Because earth aint not flat !
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Jeep XJ Cherokee XJ Cherokee O/M/V Ajoneuvot 5 15.02.2011 15:12
Myyty Jeep Cherokee XJ tolone O/M/V Ajoneuvot 8 04.06.2010 18:24
Ostettu Jeep Cherokee Xj pastirolli O/M/V Ajoneuvot 2 25.05.2010 13:41
Myyty Jeep Cherokee XJ Jeeper O/M/V Ajoneuvot 5 29.11.2008 09:53
Jeep Cherokee (XJ) markkinat??? Jare Tekniikka & Jutustelu 29 26.01.2006 08:53


Sivu luotu: 02:06 (GMT +2).