![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Vanette on kyllä tosi hyvä ja ehdottomasti suosittelisin jos olisin polttoaine kauppias ja tarjoaisin firmani bonus korttia samaan kauppaan ![]() Tuttu kauniisti ajellen kävi 250Km matkan edes takaisin ja ei uskonut, että kun 15L lähtiessä ennen valon syttymistä tankkiin laittaa niin 20 kilsaa ennen perille pääsyä piti tankata kun valo syttyi eli reilu 15 maistui 80-100Km matkalle.Mutta onhan siellä koneelle ilman virtautin eli visko flekti on paikallaan vaikka syyläri edessä sähköflektillä onkin ![]() Kuormaa kun laittaa vinettoon niin en uskalla edes veikata paljon soppaa silloin maistuu vai muuttuuko kulutus mihkään. Tuttu autokorjaaja toista tankillista soppaa sai menemään 400Km matkalle ja tankki taitaa olla päälle 40L.
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lyhyt transportter 1.9tdi tehokkaammalla koneella. Kulutus 7 pintaan ja hyvä ajaa. Pyörii kympin nurkissa hinnat.
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Meillä oli pajalla Fordin connecti käytössä 4vuotta ei ollut mitään vikaa tuona aikana.
Oli vaan sillä surkeimmalla ja pienimmällä koneella joten ei mikään raketti mutta ajoi asiansa. Käytettiin vaan määräaikais huolloissa. miinuksena ehkä vain se että ei ollut ilmastointia ja vanhemmat on vaan kovia ruostuun. Eikä niissä toimi koskaan webasto tai eberi kumpi sitten olikaan. uskaltaisin suositella. |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Transit connect 2003 oli vuoden kanssa alla. vaihtaessa tais olla jo 270thkm mittarissa. joku 30tuhatta tuli ajeltua muistaakseni.
Eipä mitään ajoahaittaavaa vikaa, 6litran kulutus ja henkilöautomainen ajaa. Oma oli väliseinällä, niin ajoasento kyllä tosi pysty, mihin tottu nopeesti. Ei sovi kylläkään yli 185cm pitkälle kuskille. Ilman väliseinää sisämelu aika kaamea. Eberi ei toiminut mut kitkuttelin koko talven sillä silti. Lämpes josai 10km ajon jälkeen. Käyntiinlähtö hyvä ilman lohkoakin talvella. +Verot pienet, kulutus pieni, ei tarvi C-renkaita, hankintahinta pieni verrattuna samanikäiseen oikeeseen pakettiautoon (Portterit, Hiacet), ketterä. Pariovet takana niin lastaaminen näppäärää. -2m pitkä tavara ei mahdu enään muutakun katolle tai poikittain konttiin, apukuskin airbäkkiä ei saa kytkettyä pois virallisesti (itte otin johdon auki ja leimalle sitten takasi). Olematon eteneminen jos vähänkin painavampi kärry perässä (eturenkailla ei oo vaan painoa tarpeeksi). Saa vetää 750kg/1200kg kärryä. Pitkät välitykset, ei pakumaista ykköstä. Tätä 2003 vuosimallia saa ja pystyy kaikki huollot tekemään vielä itse. Ei valojen nollauksia sun muuta Kaikenkaikkiaan oli hyvä auto, ja vaihdoin nelikkoon kun tuli perheenlisäystä lisää sekä kärryjä vedeltyä enemmänkin. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Venytti eiku vanetteen on tullut tutustuttua muutamaan eri yksilöönkin ja voin sen niistä ainakin sanoa että jos sellaista menet katsomaan niin kardaani on yksi ongelmakohta niissä. Ovat parannelleet niitä jonkun muun nissanin kardaaneilla mitä lievästi muokattu. Ja jakopääremppa oli yhtä helvettiä kuten myös kytkimen vaihto. Tilaa ei ole kuin juuri sille kahdelle mikäli ei halua istua keskikorokkeella tms mikälie. Ahdas auto sisältä ja ajometeli jollain tapaa siedettävä n.80-90kmh nopeudella mutta satasta vakiorenkailla niin kaipaa jo musapeltoreita.transportteria suosittelen ainakin niitä 2000luvun puolenvälin vehkeitä. Työpaikalla ollut kuljetusautona ensin 2005 portteri 140hv syncro ja nyttemmin 2011 portteri 140hv syncro myös. -05 malliin sai vaihdella takajarrupaloja useammin kuin etupaloja mutta muita ongelmia ei ollut normaalihuoltojen lisäksi. Uudemmasta joutui kerran egr venan putsaamaan ja nyt kun taulussa on jo karvan vajaa 200tkm niin vaihdoin kaikki levyt ja palat eikä ollut edes vaihdon aika. Kulutus on aikas maltillista noissa vehkeissä ja menee monkijäkin paremmin kyytiin ku hiaceen. Vaikka japsiharrastaja olen niin transua kannatan pakettiautoista. Pienellä pääsee eikä ole jättänyt kertaakaan tienpäälle
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tosta portterista viel kun kaks pitkää on.
Kaksoismassavauhtipyöra on tyyppivika. Ja taka paloja menee jos ei liukuja vaihda. Volkkarilta ei liukuja erikseen myydä, vaan joutuu ostaan satulan vastakappaleen. Ad myy ainakin irrallaankin. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Meillä tosiaan ollut aika rankalla ajolla kyseiset vehkeet. On ollut pari moottoripyörää kopissa joiden seuraksi tungettu 50hv perämoottori. Ja autotraikku samalla perässä jossa oli vito minkä kopissa oli uusi 115hv peräkone laatikon kera ja viton vanteet renkaineen. Paljon saa mahtumaan tavaraa samaan reissuun
siinä siis vain yksi kuljetus ja uudemmalla tosiaan kelattu jo se vajaa parisataa tkm. Ainakaan vielä ei ole kaksoismassavp. Alkanut ilmoittaa itsestään ja kulutus tosiaan huomattavasti pienempi kuin esim d4d hiace
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä olis hyvä puulämmityskattila? | p.jäppinen | Chit-Chat | 56 | 27.04.2017 15:20 |
| mikä olis hyvä korikitti hitsisaumoihin. | isuzubj | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 21.01.2015 22:52 |
| Myydään LEIMATTU HYVÄ kuntoinen paku patrolli ja toijota corolla farmi, myös paku. | HannuNurminen | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 05.05.2010 18:14 |
| mikä olis hyvä hallitunkki? | toyota4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 15.05.2008 22:19 |
| Mikä olis hyvä nimi T:mi:lle? | SamiN | Chit-Chat | 32 | 24.12.2005 10:30 |