![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Uutta en ole ostamassa,mut yli 2000 sais vuosluku jo olla. Hintaluokka vaik jossain 5-10 välillä. Kyllähän tuo hiace olis pakuista paras,eikä transportteritkaan valttämättä huonoja ole,tosin omat pikkuviat on niissäkin kuten kaikissa. Suzukia en uskaltais edes ajaa,on sennäköinen et kaatuu kurveissa. Ja kaiken maailman vanetet ja A-mersut kyllä olen unohtanut heti. Toi uaz video oli hyvä,pikkusen hymyilytti jo heti aamusta. Ja kun tilaa ei tarvi kun pienen pakun verran niin mitä sitä tyhjällä isolla kopilla ajelee,turhaan vie vaan ainetta ja kalliimmat vakuutukset. eli pysytään ensisijaisesti pikkupakuissa,ja kun käyttöautona ollu useamman vuoden 1.9 tdi passatti ja aika huoleton ja halpa ajaa niin siksi katellu noita caddyjä mut vähän on viel arvokaita. Ruotsissa noita caddyjä olis 1.9:nä tarjolla kohtuu hintaan mut mites toi tuonti,olisko vaikeeta?Alvia ei taida pois saada mut mites muuten onko näillä kurssihinnoilla kannattavaa. Noissa pikku transiteissa tais kaikissa olla sama 1.8 hihna kone,mut oliko niissä jotain suutin vikoja ollu? tai jotain muuta tyyppivikaa? Noista voorteista kun ei mitään kokemusta.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Jos pitää olla halpa ni joku Berlingo, scudo tai mitä noita nyt oli. Se kone kestää kyllä hyvin huollettuna puoli miljoonaa. Muutenhan ne onki sitte ranskalaisia eli pientä näprättävää löytyy aina
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Jotenkin vaan nuo merkit aiheuttaa sellasia kylmän väristyksiä,tiiä sitte miten
oikeesti on ku ei oo kokemuksia,eikä kyl tulekkaan. Mut jos joku kaunis kesäpäivä astuis laivaan ja seilailis naapurimaan autokauppaan niin mites se käytännössä menis? Miten esim.maksu hoidetaan?pitääkö olla kruunut taskussa valmiiks vaihdettu. Paperit nuo luonnollisesti osaa tehä,mut tuossakin seuraavassa linkissä on alv.hinta ilmoitettu niin ostaako suomi yritys sen tuolla halvemmalla hinnalla? http://www.blocket.se/stockholm/Volk....htm?ca=11&w=1 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Jos siulla on alvillinen firma niin eu maista saat ostaa kamaa ilman alvia. Mukaan lukien auton. Tietenkään sitä alvia ei myöskään voi vähentää kun sitä ei ostohetkellä makseta.
Ja pitää ostaa liikkeestä ja tarvittaessa joudut todistelemaan tuon alvihomman.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä olis hyvä puulämmityskattila? | p.jäppinen | Chit-Chat | 56 | 27.04.2017 15:20 |
| mikä olis hyvä korikitti hitsisaumoihin. | isuzubj | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 21.01.2015 22:52 |
| Myydään LEIMATTU HYVÄ kuntoinen paku patrolli ja toijota corolla farmi, myös paku. | HannuNurminen | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 05.05.2010 18:14 |
| mikä olis hyvä hallitunkki? | toyota4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 15.05.2008 22:19 |
| Mikä olis hyvä nimi T:mi:lle? | SamiN | Chit-Chat | 32 | 24.12.2005 10:30 |