Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.05.2013, 10:20
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 936
Perusasetus

Uutta en ole ostamassa,mut yli 2000 sais vuosluku jo olla.
Hintaluokka vaik jossain 5-10 välillä.
Kyllähän tuo hiace olis pakuista paras,eikä transportteritkaan valttämättä
huonoja ole,tosin omat pikkuviat on niissäkin kuten kaikissa.
Suzukia en uskaltais edes ajaa,on sennäköinen et kaatuu kurveissa.
Ja kaiken maailman vanetet ja A-mersut kyllä olen unohtanut heti.
Toi uaz video oli hyvä,pikkusen hymyilytti jo heti aamusta.

Ja kun tilaa ei tarvi kun pienen pakun verran niin mitä sitä tyhjällä isolla
kopilla ajelee,turhaan vie vaan ainetta ja kalliimmat vakuutukset.

eli pysytään ensisijaisesti pikkupakuissa,ja kun käyttöautona ollu useamman
vuoden 1.9 tdi passatti ja aika huoleton ja halpa ajaa niin siksi katellu noita
caddyjä mut vähän on viel arvokaita.

Ruotsissa noita caddyjä olis 1.9:nä tarjolla kohtuu hintaan mut mites toi
tuonti,olisko vaikeeta?Alvia ei taida pois saada mut mites muuten onko
näillä kurssihinnoilla kannattavaa.

Noissa pikku transiteissa tais kaikissa olla sama 1.8 hihna kone,mut oliko
niissä jotain suutin vikoja ollu? tai jotain muuta tyyppivikaa?
Noista voorteista kun ei mitään kokemusta.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.05.2013, 10:50
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Jos pitää olla halpa ni joku Berlingo, scudo tai mitä noita nyt oli. Se kone kestää kyllä hyvin huollettuna puoli miljoonaa. Muutenhan ne onki sitte ranskalaisia eli pientä näprättävää löytyy aina
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.05.2013, 11:29
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 936
Perusasetus

Jotenkin vaan nuo merkit aiheuttaa sellasia kylmän väristyksiä,tiiä sitte miten
oikeesti on ku ei oo kokemuksia,eikä kyl tulekkaan.

Mut jos joku kaunis kesäpäivä astuis laivaan ja seilailis naapurimaan autokauppaan
niin mites se käytännössä menis?
Miten esim.maksu hoidetaan?pitääkö olla kruunut taskussa valmiiks vaihdettu.
Paperit nuo luonnollisesti osaa tehä,mut tuossakin seuraavassa linkissä on
alv.hinta ilmoitettu niin ostaako suomi yritys sen tuolla halvemmalla hinnalla?

http://www.blocket.se/stockholm/Volk....htm?ca=11&w=1
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 05.05.2013, 11:52
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.261
Perusasetus

Jos siulla on alvillinen firma niin eu maista saat ostaa kamaa ilman alvia. Mukaan lukien auton. Tietenkään sitä alvia ei myöskään voi vähentää kun sitä ei ostohetkellä makseta.

Ja pitää ostaa liikkeestä ja tarvittaessa joudut todistelemaan tuon alvihomman.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä olis hyvä puulämmityskattila? p.jäppinen Chit-Chat 56 27.04.2017 15:20
mikä olis hyvä korikitti hitsisaumoihin. isuzubj Tekniikka & Jutustelu 24 21.01.2015 22:52
Myydään LEIMATTU HYVÄ kuntoinen paku patrolli ja toijota corolla farmi, myös paku. HannuNurminen O/M/V Ajoneuvot 5 05.05.2010 18:14
mikä olis hyvä hallitunkki? toyota4x4 Tekniikka & Jutustelu 15 15.05.2008 22:19
Mikä olis hyvä nimi T:mi:lle? SamiN Chit-Chat 32 24.12.2005 10:30


Sivu luotu: 17:24 (GMT +2).