![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Normaalisti murroksen vaihtaa parissa tunnissa, pronssiholkki ja stefa aina uudet murroksen vaihdon yhteydessä. Hojoista on murrokset vaihdettu niin monesti että pultit yleensä ei oo kovin jumissa Ite en oo koskaa pitäny lukkoa päällä ja napikset vejelly irti miten sattuu! Minä oonki omanonnenseppä
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| LJ:n murroksen vaihto | tttreg | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 07.10.2012 19:51 |
| HJ61 Turbo vaihto | Leca | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.05.2012 12:56 |
| hj61 vetareitten vaihto eteen | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.03.2010 18:47 |
| HJ61 perävälityksen vaihto 4.88:1 | Arppa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.11.2007 07:40 |
| Toyota BJ/FJHJ murroksen vaihto | Hippo | Linkit | 3 | 25.01.2006 14:44 |