![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Edessä ongelmaksi tulee Camber kulma, josta seuraa aurauskulman muutos ja iskari itsessään on aika lyhyt.
Camberin säätöpultteja voi ostaa, iskaritolpan yläpäähän voi laittaa "koropalan" ja aurauskulmia pitää joka tapauksessa säätää. Takana perän pinjonin kulma muuttuu jakolaatikkoon nähden, kardaanista saattaa lähteä melko jurinat - sitäkin voi säätää joko tukivarsien paikoituksella tai sitten perän päällä olevan A- varren paikoituksella. Iskarin voi vaihtaa samanlaiseen pitempään tai kiinnityskohtia muuttaa tavalla tai toisella Myös kardaania itsessään voi olla tarpeen "jatkaa" spacerilla. Haku löytää paljon tietoa asiasta. Ja jos meinaat muutoskatsastaa on auton vuosimallillakin väliä. Omani vanha -92 ei ole tyyppihyväksytty (ja on muutoskatsatettu mese/lada jousilla) mutta jos omasi on, pitää myös "korotussarjan" olla. Viimeksi muokannut Smäkä : 28.04.2013 13:46 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Etupään korotus Vitara | kellukka | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 17.02.2013 06:00 |
Vitara 2.0 ja 2,5 V6 erot? | aslakki | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 06.12.2012 10:46 |
Myydään Suzuki Vitara 2.0 V6 1998 | skoude | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 14.06.2009 19:51 |
toyotan korotus rangen jousilla | kelkka700 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.09.2007 18:35 |
Vitara V6 ongelma! | Nahkhiir | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 07.06.2007 10:32 |