Tapahtumaketju........ Autolla kiihdytetty rampilta moottoritielle ja kelattu vauhti 100km/h asti jolloin löysätty kaasua että vaihtaisi isoimman pykälän päälle..... Jota se ei kuitenkaan tehnyt vaan jäi 3 vaihteelle jonka seurauksena vielä polkaisin kaasua pikkaisen enemmän jonka jälkeen taas hölläsin kaaasua että vaihtaisi vaihdetta.... Ja ei vaihtanyt vieläkään isompaa jonka jälkeen jatkoin vielä ajamista joitain satoja metrejä kunnes huomasin erittäin kivan savupilven auton perässä (joka ei tullut putkesta) vaan oli hieman konehuoneessa levitelty korroosio suojaa täyteen.
Eli vinkkejä lähinnä tohon vaihde ongelmaan tarviis. Ja autohan oli pajero vm.89 v6 3000 tomaatti. Öljyjen leviämistä selvitellään kuhan päivä valkenee että onko pettänyt vaan öljyn jäähdyttimelle menevä putki vai mikä..... Vai oiskohan mahollista että oilisi pettänyt kampuran stefa joka vaihdettiin hihnan vaihdon yhteydessä.
Edit: Niin ja öljyn paine valo ei syttyny missään vaiheessa mitä auto oli käynnissä. (vai oisko laatikko ölpät sitte syleskelly.... Mutta öljy oli kyllä mustaa)