No niin...minun kuningas lippis se auto oli. Miksikö ei edennyt niinkuin muut? Hmm...viittaako tämä siihen rinteen nousuun? No kuskikaan ei oo kovin häävi, mutta luulen, että suurin syy on rengastuksessa. Autossa on alla "all terrain" tyyppinen rengas, mikä ei ole siis kovinkaan hyvä maastorengas. 90% autoista oli karkeampi "mud terrain" rengas. Koko on myös vaatimaton 31,3" korkea ja 11" leveä ja ensimmäisessä rinnekohtauksessa oli katupaineet 2,5kg, mikä on tietenkin liikaa maastoajossa. Lisäksi tuollaisella vajaan 200.000mk:n autolla ainakin meikäläinen joutuu ajelemaan aika sievästi ja vekslaamaan kivien/kantojen/puiden kohdalla, jota tein myös siinä nauhalla. Lisää tietoa mun KC:stä tulee ehkä lähitulevaisuudessa.
Siinä samassa rinnekohtauksessa esiintyneessä vihreessä patrollissa oli 35" korka ja 12,5" leveä mud terrain rengastus, lasketut paineet ja 100% lukko etuakselilla. Ei ihme jos meni vähän helpommin
Siellä suolla meni tietty vinssaamiseksi, mutta niinkuin Paavo totes, ei siitä kohtaa ajanut kukaan muukaan millään laitteella.
T: Petri
-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? --