Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 19.04.2013, 21:06
Luke86 Luke86 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 16.08.08
Sijainti: Kajjaani
Viestit: 369
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
Näi se menee, tarviittiin myös hiukka vasaraa mut tarkotus olis ettei ajot keskeydy tulevaisuudes sen takia et jakopää vuotaa vaik ei kai se kaikkia haittaa mut ite koen sen harmillisena, jopa vastenmielisenä :-)
Eipä se mieltä lämmitä jos vehkeet laukee kesken kaiken, kun yrittää hulluna työntää menemään
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
KõueKõmin 2013 19-21.04.2013 Kynnapas Tapahtumat 4 22.04.2013 19:32
Lonkero-, olut-, viini- ja siiderisaitti! Rompe1 Chit-Chat 2543 18.03.2013 22:59
Saaremaa Trophy "Saarekoll 2013" 22.-24.02.2013 Kynnapas Tapahtumat 7 01.03.2013 10:03
olut ja sit sätti junnu78 Chit-Chat 3171 12.04.2012 08:20
AUTOVEROMUUTOS 1.4.2012 JA AJONEUVOVEROMUUTOS 1.1.2013... Kylmit Chit-Chat 9 10.10.2011 15:40


Sivu luotu: 04:01 (GMT +2).