Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Muut
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 15.08.2004, 16:53
mikkot mikkot ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 06.08.03
Sijainti: liperi, Finland.
Viestit: 225
Perusasetus

Hae keskisuomesta sellanen peli jolla pääsee vaikka tokioon jos siltä tuntuu eli kestää kehä kolmosen ulkopuolellakin.BJ 40-79 2+4 paku valoja saat panna just niinpal ku haluut ja moottori saa päästellä vaikka mitä ku se ei kiinnosta katsastajaa tän ikäsessä. Tekniikassa ei moitteen siaa ( ei savuta eikä syö öljyä ku sen mikä on pakko) ja pellitki voi malata vaikka punasex jos ei rohviilissa oleva kuva miellytä. Korotettu kahella jääliekolla ja alla 33" mutiaiset.Ja lopuksi sokerina pohjalla se hinta 3500€.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Halpa maastoauto 0-1500€.Ostettu PatRol O/M/V Ajoneuvot 4 31.03.2008 10:16
O: Maastoauto neli-isi O/M/V Ajoneuvot 4 28.11.2006 00:03
Halpa maastoauto... Suzuki ostettu! greensj O/M/V Ajoneuvot 7 08.11.2006 09:52
o: halpa maastoauto O/M/V Muut 18 14.03.2005 16:02
O/ HALPA maastoauto O/M/V Muut 2 06.02.2005 13:57


Sivu luotu: 06:23 (GMT +2).