![]() |
![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Pyöränkulmat ja säätäminenNo niin, -85 veten pyörän kulmat on sadasosien tarkkuudella säädetty. Paikkana oli Euromaster, Hämeenlinna. Osaava kaveri teki hommia 2 tuntia, mut kannatti odotella. Ero on kuin yöllä ja päivällä. Aikaisemmin vette puski tai heitti perää, nyt lähtee hallittuun nelipyöräluisuun, jos on lähteäkseen. Jannen antamat TPIS arvot laitettiin.. 85 vakio: eteen caster 4.0* +/- 0.5* camber 0.8* +/- 0.5* toe/wheel 0.15* +/- 0.10* taakse camber 0.0* +/- 0.5* toe/wheel 0.15* +/- 0.06* 84-87 TPIS: eteen camber -1.1* caster 3.0* toe/wheel -0.11* taakse camber -1.2* toe/wheel -0.01* Ahvenistolla kolistellaan kaiteita, vielä kun on uudet renkaatkin alla. Jussi.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron pyöränkulmat | -P- | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 08.10.2014 08:24 |
MIG/MAG Hitsauskoneen säätäminen | jkholma | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 14.03.2008 23:32 |
Ohjaustehostimen tehon säätäminen | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 09.08.2007 21:36 | |
pyöränkulmat | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.01.2005 19:43 | |
Pyöränkulmat -85 vetteen... | Tron | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 17.04.2003 16:22 |