Startti ei ollu tykänny uimisesta. Tai siis hiilet jumitti, ei sen pahempaa onneks. Eli jos jatkossa tulee enempikin järvessä ajelua, niin pitää varmaan porailla startin päätykappaleeseen jollekkin vedenpoisto tulpille reiät, että saa sen kuivatettua ajon jälkeen. Mutta juu kyllä se käymäänkin lähti, kun sai startin nippuun.
Sit alko kammo homma.......eli jäisen lumen ja jäänkin hakkaaminen irti tallin ovien takaa!! Ihan pari kertaa tuli kirottua taas talvea

. Lopulta ovet sai auki ja Suzy pihalle.
Perissä ei ole öljyä, kun laskin ne pois syksyllä ennen pakkasia. Oli pieni epäilys, että öljyjen seassa vois olla vettä. Noh kai sillä pienen testin voi ilman öljyjäkin koittaa? Rengaspaineet....lasketaan matalemmaks. Venttiili pois ja odottamaan, että renkaat kyljet alkaa pullistuun.............jaa nyt ei kuulu venttiilistä enään oikeastaan mitään, mutta eipä silti renkaat painunu, eli tuolla painolla ja pakkas kelissä ei tarvii 39,5" renkaissa olla ilmaa ollenkaan ja siltikään ne ei jousta.
Pieni testi ja paskat.....ei mee Suomalaiseen hankeen tai siis ei pysy hangen päällä


Pitäs olla paaaljon pehmeämmät renkaat sitä varten ja varmaan isommatkin luulisin. Eli testi suoritettu ja suikkeli takas talliin odotteleen vesien sulamista.