Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 24.03.2013, 13:31
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.748
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Blazer42 Näytä viesti
Ei ku olin muka sutinu punkalla vaikka ei mun auton tehot ees riitä siihen. Semmonen vihreen jeepin kuski ton porttarin langetti.
????? nyt ei ymmärrä.mikä vitun porttari.
Ehkä vähän sisäänpäin lämpenevää huulenheittoa, tiiä vaikka ois juovuksissa kirjottanut? Eikä ole päässyt jatkamaan hönöilyä, kun palsta oli kiinni.

Fire katto Masan BJ:n kylkeä ja ihmetteli miten se voi olla noin likanen? Sitten heitti siihen, että: Ooksä muka sutinu jossain? Ei niin saa tehdä, tosta tulee porttikielto. Tai jotain sellasta ja kaikilla hirmu naurut päälle.

Aika paljon lunta oli, paikotellen näytti 37 Irokki olevan kokonaan hangen sisällä. Niin se vaan tojotan "tehodiesel" sieltä jakso puskea läpi. Ja aika hyvä pitokin oli, vasta iltapäivällä, kun keli lämpeni alko jäämään koskemattomaan hankeen kiinni.

Aukastiin aika paljon reittiä hankeen ja merkattiin ne reitit aina sellasella mustalla jäljellä. Ehkä oli BJ:n dieselit päässyt vanhaksi tai jotain kun savutti niin. Sitä mustaa ilmaa oli aika raskas hengittää, kun koppikin täytty siitä. Päästäisköhän mekin muuten iltalehteen jos otettais vaatteet pois ja sanottais BJ:tä videolla savusaunaksi? Naisillahan se on varma keino päästä lehteen kun ottaa vaatteet pois ja näytti toimivan Tarellakin?

Viimeksi muokannut kivinen : 24.03.2013 13:37
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
High Chaparral Off Road Meet 23.-25.8.2013 Jare Tapahtumat 248 23.09.2013 13:08
PäHäMan ajopäivä Askolan ATV puistossa 23.03.2013 _Tero_ Tapahtumat 43 24.03.2013 18:15
Punkalla officrossia 23.2.2013 ja tämä olisi kuorkkikrossi vol2. jälkeen! tare Tapahtumat 48 24.02.2013 16:08
Punkalla ajellaan toinen toista (2.2.2013) mutta ei mitenkään homolla tavalla!! tare Tapahtumat 15 04.02.2013 11:01
punkalla ajelua 12.1.2013 jeepwillys Tapahtumat 26 18.01.2013 12:48


Sivu luotu: 14:25 (GMT +2).