Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 18.03.2013, 15:30
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Perusasetus

Tehdäänkö enää hyviä henkilöautoja?

Olen katselemassa rouvalle tuoreempaa kulkinetta -01 octavian tilalle. Etsinnässä on noin 5v ikäinen pieniruokainen auto, jolla voisi seuraavien kolmen vuoden aikana ajaa noin 100 tkm mahdollisimman kustannustehokkaasti. Eri merkkien käyttökokemukset saa melko lailla saman kuvan: moottorivikoja, järjetön öljynkulutus, lootaongelmia, sähkövikoja -> saakelin kertakäyttöautoja.

Itse olen jäykkäniska tojotamies vuodesta 98. Olen tottunut nykyiseen rumaan ja tylsään käyttöautooni (-93 corolla), joka lähtee aina avaimesta käyntiin, ja jonka ylläpitoon (huollot ja korjaukset) menee reilu 500e viiteen vuoteen.
Samaan aikaan on octaviaan laitettu ainakin pari tonnia enemmän. Öljynkulutus on muuten kovempi, kuin -82 Hj:ssa...

Auton hankinta talouteemme ratkaistaan aikanaan jollain tavalla, mutta ovatko kaikki tämän vuosituhannen autot todellakin niin huonoja? Onko enää autoja joilla voisi kuvitella ajavansa edes 15 v, kolmesta kympistä puhumattakaan. Tiedän toki, että hyvien autojen tekeminen on huonoa bisnestä, mutta silti.

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hyviä kursseja... pee Chit-Chat 7 10.04.2010 18:01
Vauhdin maailma lehti. (tehdäänkö nimilista) Teemu Chit-Chat 1 03.11.2007 11:06
Hyviä rälläköitä? kivinen Chit-Chat 32 19.09.2005 21:44
Hyviä videoita JERKKU Linkit 0 01.03.2005 06:02

Sivu luotu: 06:34 (GMT +2).