![]() |
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Hyvä, että edes joitain olympialaiset kiinnostaa! Musta on erityisen kivaa, kun lähetykset tulee inhimilliseen aikaan eikä keskellä yötä toiselta puolen palloa. Ajattelin periaatteesta kannattaa Kreikkaa vähän kaikissa lajeissa. Voittihan isäntämaa jo jalkapallon EM-kultaakin
![]() I don't necessarily agree with everything I say. -Marshall McLuhan- |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Olympialaiset | Rainy | Chit-Chat | 1 | 10.12.2006 17:59 |
| Viinaralli 21.06.2004 | tuska | Tuskan Parahdus - The True Stories | 0 | 22.06.2004 12:17 |
| MM-2004 | Jucca | Jääkiekko | 8 | 26.04.2004 09:09 |
| Terassikausi 2004 | ElämänPeluri | Outdoor hobbies | 10 | 16.04.2004 14:40 |