![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ensimmäinen virhe: toi korkeus on 195 mm UAZ 3150- mallissa http://www.uazbuka.ru/img/razm3150.jpg Se 300 mm on kyllä oikein tolle 31512-mallille http://www.uazbuka.ru/img/razm31512.gif Ettei asia käy yhtään sen selkeämmäksi niin rengastus on näissä autoissa samat, mutta silti korkeuksissa on eroja. Toinen virhe: porttaalin hyöty on suoriin akseleihin verrattuna 80 mm 31512-mallissa, joka ilmenee taulukosta http://www.uazbuka.ru/model_tth.htm#3151 Taulukossa on myös toi 3150 Eli siis onkohan tossa kierrejousitetussa pelissä sit järeemmät akselit vai mistä tuommonen mittaero syntyy? Mene ja tiedä... Kävin vielä ihan piruuttaan mittaamassa korkeuserot ja paikkaansa piti. No mites se ny tolleen lipsahti.... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Porttaaleja, Volvoja ym. swe sälää | veejii | Linkit | 2 | 22.09.2006 17:37 |
| Onko Suzukiin asennettu kavennettuja porttaaleja ? | finvalp | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 29.05.2006 10:16 |
| M : Volvo Porttaaleja 7.0 ja 7.55 väliakselit | O/M/V Muut | 2 | 16.10.2005 15:50 | |
| mistä saa noita volvon porttaaleja? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 16.09.2004 15:49 | |
| muistakaa venäläisiä | MaiklNait | Society | 0 | 01.12.2002 22:50 |