Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 26.07.2004, 13:07
Guest

Perusasetus

Näkisin keskustelun lävitse, että meillä on selvästi palo puolustaa valintojamme. Näin tapahtuisi tuskin monen muun auton kohdalla milloinkaan! Nähdään selvästi harrastelijoita, jotka ovat keskittyneet vanhempiin Corvetteihin (C1,2,3) ja uusimpiin malleihin (C4,5). On ihmisiä, jotka ovat tietoisasti vaihtaneet aiempaan tai pitäytyneet tietyssä generaatiossa, mikä kertoo jokaisen generaation olevan tärkeä osalle harrastajakuntaa.

"Toisaalta mielenkiintoisin idea olisi yhdistää vanha koppa ja uusi tekniikka. Näin saisi parhaat puolet, eli nykytekniikan ja omaa silmää miellyttävän klassisen ulkonäön. Tästä ideasta löytyy ainakin yksi erinomainen musta esimerkki Suomessa ja kuulemma toinen on valmistumassa."

Yritän tehdä tuota juuri itse pikku hiljaa, mutta parantamalla tekniikkaa parhain mahdollisin komponentein ei vain uudemmalla tekniikalla (esim. ei C5 jarruja vaan isommat levyt useammilla pistoneilla). 'Klassiseksi' ulkonäöksi olen valinnut hieman uudemman generaation =D. Itse asiassa, Corvetten taustalla olevat asiat eivät kiinosta minua juurikaan, mutta kauniimpaa ja virityskelpoisempaa harrasteautoa on vaikeata löytää.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyota LJ-70 2.4 td:n arvo karjalai Chit-Chat 51 01.01.2006 16:04
RJ:n arvo? Turbo Tekniikka & Jutustelu 5 13.10.2004 21:45
J-4 r&p käypä arvo? anttir Tekniikka & Jutustelu 1 14.05.2004 14:54
HJ-61 lukkoakselien arvo anttir Tekniikka & Jutustelu 19 04.03.2004 08:58
Tasa-arvo bono Jokes 0 05.09.2002 08:55

Sivu luotu: 22:03 (GMT +2).