Näkisin keskustelun lävitse, että meillä on selvästi palo puolustaa valintojamme. Näin tapahtuisi tuskin monen muun auton kohdalla milloinkaan! Nähdään selvästi harrastelijoita, jotka ovat keskittyneet vanhempiin Corvetteihin (C1,2,3) ja uusimpiin malleihin (C4,5). On ihmisiä, jotka ovat tietoisasti vaihtaneet aiempaan tai pitäytyneet tietyssä generaatiossa, mikä kertoo jokaisen generaation olevan tärkeä osalle harrastajakuntaa.
"Toisaalta mielenkiintoisin idea olisi yhdistää vanha koppa ja uusi tekniikka. Näin saisi parhaat puolet, eli nykytekniikan ja omaa silmää miellyttävän klassisen ulkonäön. Tästä ideasta löytyy ainakin yksi erinomainen musta esimerkki Suomessa ja kuulemma toinen on valmistumassa."
Yritän tehdä tuota juuri itse pikku hiljaa, mutta parantamalla tekniikkaa parhain mahdollisin komponentein ei vain uudemmalla tekniikalla (esim. ei C5 jarruja vaan isommat levyt useammilla pistoneilla). 'Klassiseksi' ulkonäöksi olen valinnut hieman uudemman generaation =D. Itse asiassa, Corvetten taustalla olevat asiat eivät kiinosta minua juurikaan, mutta kauniimpaa ja virityskelpoisempaa harrasteautoa on vaikeata löytää.
Note! This message was posted anonymously!
|