![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Melko hyvä meininki. Löysin jääkaapista joulusta jääneen punaviinipönikän jämät ja ajattelin tyhjentää ennenku menee huonoks. Kuvittelin että sieltä ehkä pari lasillista vielä tulee mutta kohta ei pysy enää laskuissa ja aina vaan tulee lisää. Saunassa on jo käyty ja pari olutta otettu ja sille linjalle siirretään heti kun pönikkä suostuu tyhjenemään
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Olut polli | vepele | Chit-Chat | 29 | 02.11.2008 18:43 |
| Olut vs. Pimpparalla | Joske | Chit-Chat | 9 | 23.08.2008 16:27 |
| Olut kysymys... | SukiSuki | Chit-Chat | 30 | 04.04.2005 00:53 |
| Olut ei lihota | MäIte | Oluet | 0 | 07.06.2002 14:54 |
| Paha olut | Lars | Oluet | 0 | 22.09.2001 12:38 |