![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Minkälaiset renkaat?Tuli tossa syksyllä hankittuu läjä halliin seisoon fiksailua varten, niin ny oon täs mietiskelly että minkäkokosia renkaita siihen kannattaisi funtsia?! Itse olen ajatellut jotain 31" 33" tai jotain jotain muuta rengaskokoa. Rengasmerkeistä olen ajatellu että joku näistä vois olla sopiva: maxsiss mudzilla, Coopper stt tai kumhon mikä kl71 vai mikä se mutikka ny sitten oli Niin ja käyttö olis laidasta laitaa maastossa tiellä ja sitten sitä offia kans Ehdotuksia otetaan vastaan! ![]()
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Minkälaiset renkaat metsästys maasturiin? | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 11.09.2006 05:34 | |
Minkälaiset renkaat kannattas ostaa | chief | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 09.04.2006 07:01 |
minkälaiset renkaat saa laittaa | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 14.09.2005 22:22 | |
renkaat ajokkiin! mutta minkälaiset? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 12.07.2004 22:03 |
Minkälaiset uniballit? | imported_offroadjouni | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 16.05.2003 08:52 |