Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 14.01.2013, 22:32
lepoantti lepoantti on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.05
Sijainti: Sawo, Leppävirta
Viestit: 2.708
Perusasetus

muutama vuosi takaperin tein yhden sotasaalis siviili hiluxini ln110 jäykälle akselille....kierrejouset defenderin tai jonkun sumutorven jakareilla ja ln105:sen akselilla.silloin ainakin massat riitti hyvin kilpiin saakka.

mutta eräässä toisessa ln110 on läjän akseli, ja kolmannessakin.... ja tuo mulle toimitettu 105 akseli oli erikoisempi kun siinä piti käyttää hj:n lyhyttä tikkua, mitä lie tehneet belgian toyotan toimipisteellä kun tuommosen lähettivät kun kuoria tilasin. oli kova homma selvittää tuo vetari homma mutta joskus olen kuullut sellasestakin läjän akselista mihin käy vain 9,5" perän tikut....? eli ei kannata belgiasta tilata jos marmoritiskin kauppias ei hyllystään löydä sopivaa akselia ja sellaista ehdottaa, toimittavat mitä sattuu!!!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Etuakselin räjäytyskuvaa??? Rompe1 Tekniikka & Jutustelu 1 15.03.2010 22:28
patrol etuakselin laakerit Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 3 26.08.2009 18:49
M: Bj40 etuakselin osia Albert O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 23.12.2007 13:11
lj:n etuakselin leventäminen Tekniikka & Jutustelu 2 17.09.2006 08:06
Sukunimen vaihdos Lars Nils Holgersson Fan Club 0 19.02.2002 18:16


Sivu luotu: 20:57 (GMT +2).