Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 14.01.2013, 21:26
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.255
Perusasetus

Kevyt?


Emännälle joskus tommosta harkittiin,homma tyssäsi K-sarjan koneen huonoon maineeseen,oompa semmosen nähny purettunakin. Ei näyttäny luottamusta herättävältä,Googlella löytyy tarkempaa tarinaa. Uudempaa saa dieselillä,se lienee parempi. Sähkölaitteet tais olla pitkälti Nippondensoa,ja muihin firman tuotteisiin verrattuna suht kehittynyt auto. Muistelisin et painoltaan melko kevyt,sikäli hyvä.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Freelander dieselöinti Mase Tekniikka & Jutustelu 14 17.02.2012 19:50
freelander Rekisteröimätön Maasturiprojektit 2 05.04.2010 21:10
Susukista kyselen kun ei haku antanu tulosta Susugozilla Tekniikka & Jutustelu 5 23.01.2008 22:12
Pieleen mennyt autokauppa, hieman neuvoja kyselen Hammer__ Chit-Chat 31 14.04.2007 06:43
apuvirta kärry/teline (opastusta/ideoita kyselen) kisel Tekniikka & Jutustelu 0 14.02.2007 21:32


Sivu luotu: 03:48 (GMT +2).