![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#8
|
|||
|
|||
Kevyt?
Emännälle joskus tommosta harkittiin,homma tyssäsi K-sarjan koneen huonoon maineeseen,oompa semmosen nähny purettunakin. Ei näyttäny luottamusta herättävältä,Googlella löytyy tarkempaa tarinaa. Uudempaa saa dieselillä,se lienee parempi. Sähkölaitteet tais olla pitkälti Nippondensoa,ja muihin firman tuotteisiin verrattuna suht kehittynyt auto. Muistelisin et painoltaan melko kevyt,sikäli hyvä.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Freelander dieselöinti | Mase | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 17.02.2012 19:50 |
| freelander | Rekisteröimätön | Maasturiprojektit | 2 | 05.04.2010 21:10 |
| Susukista kyselen kun ei haku antanu tulosta | Susugozilla | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.01.2008 22:12 |
| Pieleen mennyt autokauppa, hieman neuvoja kyselen | Hammer__ | Chit-Chat | 31 | 14.04.2007 06:43 |
| apuvirta kärry/teline (opastusta/ideoita kyselen) | kisel | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.02.2007 21:32 |