![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Freelander lantikka offiautona? Ihan uteliaasti kyselenTämä kysymys heräsi tänään kun kaverin kanssa juteltiin niitänäitä... ![]() Kuten kaikki minut tuntevat tietävät olen "virheen ovaalin" suuri kannattaja, mutta jätetään se tässä sikseen. Kaveri ihan leikitteli ajatuksella että jos ostaisi itelleen jonkun auton josta voisi enemmän vähemmän offiauto tehdä, mut kuitenkin pääosin katukelvollinen... Siinä sitten mietittiin vitaraa nivaa, G mersua yms ja kaveri kysäsi mitä mun vanhalle freelanderille tapahtu ja olenkos mitään tuohon uuteen katu/käyttö maasturiin aikonut tehdä. Ja sitte samalla mietittiin että mikös on kun euroopan yksi suosituin pikkumaasturi ei kauheasti näy Off road kuvioissa? ELi huh... tylsä pohjustus ja nyt itse kysymys... onko joku suurempi syys miksi Freelander ei päädy pajoihin muokattavaksi? Googlaamalla löytyy tietysti se 2-3 autoa, mutta kun kattoo nettiautoa yms niin onhan niitä myynissä hyvin eikä se hintakaan nyt ihan posketon ole? Tuossa nyt pari kuvaa että hieman jotain on tehty http://www.tpore.co.uk/viewtopic.php?f=17&t=116 ja tuossa http://www.landroverclub.net/Club/HT...ander_main.htm Mutta kun itselläkin kokemuksia että on niin pirun sitkee vekotin eikä se todellakaan mätäne helposti... niin mikåäs sitten? -Joel
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Freelander dieselöinti | Mase | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 17.02.2012 19:50 |
freelander | Rekisteröimätön | Maasturiprojektit | 2 | 05.04.2010 21:10 |
Susukista kyselen kun ei haku antanu tulosta | Susugozilla | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.01.2008 22:12 |
Pieleen mennyt autokauppa, hieman neuvoja kyselen | Hammer__ | Chit-Chat | 31 | 14.04.2007 06:43 |
apuvirta kärry/teline (opastusta/ideoita kyselen) | kisel | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.02.2007 21:32 |