Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 09.01.2013, 18:36
Mika B Mika B ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.12
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 39
Perusasetus

Sain viimein hakattua keskimmäisen vaijerin kannakkeen irti autosta, niin pääsin operoimaan tuota vaijeria paremmin. Puoli tuntia vääntelyä (ruosteet rikki kuoren sisältä), sitten ruuvipenkkiin kiinni ja väkivalta peliin. Vaijeri lähti jo pikkuisen liikkumaan, mutta ei sitä vielä kiinni voi laittaa.. Tein sitten letkun pätkän, joka klemmarilla kiinni kuoren toiseen päähän ja aseöljyä letkuun, sitten kattoon roikkumaan.. Tuolla se nyt on eilisestä killunnut, huomenna pääsen taas katsomaan miten kävi.


Pitää nuo uusia, mutta todennäköisesti samaan kuormaan pitää laittaa takasylinteritkin - sitten kun rockautosta uusia tilailen..

Mitenkäs tuo tullaus ja verotus; paljonko niihin tulee päälle jos rahteineen olisi esim 200$? Joskus oli nyrkkisääntönä €-hinta = $-hinta x 1,5, eli tässä tapauksessa 300eur.. mut tuosta on vuosia aikaa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kickdown vaijerin vaihto.... ? ? ? TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 1 24.01.2012 08:25
Vaijerin ohjain Glutton Tekniikka & Jutustelu 3 02.08.2011 19:14
Vaijerin vaarallisuus testissä -MAKE- Chit-Chat 1 13.08.2008 23:56
Vaijerin korjaus Viipo Tekniikka & Jutustelu 7 08.11.2006 23:40
vinssin vaijerin jatke.. Tekniikka & Jutustelu 0 24.05.2003 21:47


Sivu luotu: 18:10 (GMT +2).