Sain viimein hakattua keskimmäisen vaijerin kannakkeen irti autosta, niin pääsin operoimaan tuota vaijeria paremmin. Puoli tuntia vääntelyä (ruosteet rikki kuoren sisältä), sitten ruuvipenkkiin kiinni ja väkivalta peliin. Vaijeri lähti jo pikkuisen liikkumaan, mutta ei sitä vielä kiinni voi laittaa.. Tein sitten letkun pätkän, joka klemmarilla kiinni kuoren toiseen päähän ja aseöljyä letkuun, sitten kattoon roikkumaan.. Tuolla se nyt on eilisestä killunnut, huomenna pääsen taas katsomaan miten kävi.
Pitää nuo uusia, mutta todennäköisesti samaan kuormaan pitää laittaa takasylinteritkin - sitten kun rockautosta uusia tilailen..
Mitenkäs tuo tullaus ja verotus; paljonko niihin tulee päälle jos rahteineen olisi esim 200$? Joskus oli nyrkkisääntönä €-hinta = $-hinta x 1,5, eli tässä tapauksessa 300eur.. mut tuosta on vuosia aikaa.