![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Juu, ei saa oottaa hernettä nenään kommenteista. Ajattelin vain et uskallan kertoo tunteeni välillä c4 ja C5 kun oon oikeesti molemmat omistanut/omistan. On niinku kokemusta! Jos alla C4 ja on sitä mieltä et se on kaunein, paras ym. Vette, niin sehän on loistojuttu et on autoonsa tyytyväinen. Rahaa siihen kuitekin palaa niin pirusti
![]() Minusta C5 on upein vette ja siksi sen ostin. Tyytyväinen olen ollut, paitsi et yhtä saamarin rimpula se on kuin C4 ja kuulemma C3. Aina jotain laitettavaa. Mulla ainakin jokaisessa C4 aivan riittävästi ongelmia sähköpuolen kanssa ja sama tahti jatkuu C5 vetten kanssa. Ehkä oon kans pirun tarkka siitä et kaiken nippeleiden tomittava just eikä melkeen. Olis muuten aika loistavaa kun olis niin paljon euroja et vois omistaa yhden yksilön joka mallia C1->C6. Olis nätisti tallissa rivissä vanhimmasta uudimpaan. Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyota LJ-70 2.4 td:n arvo | karjalai | Chit-Chat | 51 | 01.01.2006 16:04 |
RJ:n arvo? | Turbo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.10.2004 21:45 |
J-4 r&p käypä arvo? | anttir | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.05.2004 14:54 |
HJ-61 lukkoakselien arvo | anttir | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 04.03.2004 08:58 |
Tasa-arvo | bono | Jokes | 0 | 05.09.2002 08:55 |