Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 23.12.2012, 09:31
Pete:n Avatar
Pete Pete ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.03.05
Sijainti: Sipoo, Suomi
Viestit: 1.674
Perusasetus

Puhallin pitaa jattaa manuaali asentoo, ei siis auto tilaan.
Jos lammittimen laittaa paalle auton kaydessa ja sammutuksen aikaan on puhallin auto asennossa niin silloin jaa puhaltamaan. Nuo siis Webaston kanssa.

Eli mun mielesta tuossa sun mainitsemassa toiminnassa ei ole mitaan erikoista
__________________
HILUX 2019
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lastu tilattu kdj 120 :seen ahku Tekniikka & Jutustelu 25 17.06.2013 05:15
Myyty Toyota Land Cruiser KDJ 120 MiKo O/M/V Ajoneuvot 3 10.03.2013 08:16
Ostetaan Nastarenkaat vanteineen kdj 120 -06 ahku O/M/V Renkaat ja vanteet 0 01.01.2012 10:40
land cruiser kdj 120 Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 0 16.01.2011 20:14
kdj-120 kummit Tekniikka & Jutustelu 12 29.01.2006 19:17


Sivu luotu: 06:12 (GMT +2).