Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 11.12.2012, 13:31
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Viestit: 3.244
Perusasetus

kiitoksia vaan reissusta kaikille mukana olleille.
Teknisiä murheita oli ittellä kun tasamaalla meni murros (tunnit täynnä auton alkuperäsellä murroksella), ohjaustehostajan pumpusta meni laakeri ja jarruputki meni poikki mutapooreissa.
Muuten töpo toimi moitteettomasti ja hauskaa puuhasteltavaa ja seuraa riitti.

Kuvia ei ittelle tarttunut yhtään ku paska kamera mukana ja pimeellä melkeen aina liikuttiin.

Nyt täytyy potea flunssaa ja sitten alkaa tallin ovea rakentamaan et sais kinnerin sisään lämpöseen, tähän reissuun valmistautuminen jäi parin tunnin mittaseksi kun ulkona oli rapeet -20 pakkasta joten reissuun lähdettiin suurin piirtein siinä kunnossa mihin töpö jäi finland trophyn jäljiltä

Kiitti ja kuitti.
Vastaa lainaten
 

Luokat
itsenäisyyspäivä, pähäma, safari, venäjä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
In Team itsenäisyyspäivän venäjänsafari 2010 veijon-esso Tapahtumat 23 12.12.2010 14:32
PäHäMa Heinola 13.12.2008 mikjus Tapahtumat 15 16.12.2008 21:42
PäHäMa itsenäisyyspäivän safari venäjälle 5-9.12 mikjus Tapahtumat 114 17.12.2007 20:09
Kojootti offroad team esittää 26.12 EePee Tapahtumat 27 29.12.2006 14:48
Pähäma syys safari (11.11.) ja pikkujoulut (16.12) mikjus Tapahtumat 30 18.12.2006 11:28


Sivu luotu: 01:39 (GMT +2).