![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Tämä nyt suurta vitutusta aiheuttanut mutta ensin suuren hämmennyksen,hetkellisen harmituksen joka päättyi hymyilyttämään. Eli
Puoliltapäivin aattelin raahata perseeni työmaalle ja kotoa lähdettyäni ajelin muutaman sata metriä kun kattelin että vanha citikka tienvieressä hätärit päällä ja tytöntirri nojailee autoon. No pysähdyin ja utelin jotta mikäs Aaäxxää kiukuttaa. Bensa vissiin loppu ja puhelinkin hukassa. ![]() Totesin jotta mulla olis kannussa bensaa joten josko lorautetaan se tankkiin niin pääset kotio eikä tarvii kärvistellä tienposkessa. Kippasin kannun tyhjäks punaisen paholaisen tankkiin ja käskin mennä tarttaamaan jääden itse auton taakse odottamaan . Siitähän se axxeli virkos ja tytteli huus ovenraosta kiitokset ja eiku ykköstä pesään ja kotiopäin. Jäin vaan huuli holkilla tyhjä bensakannu kädessä + 10L köyhempänä seisomaan tieposkeen. Jotta tällättis ![]() ![]()
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Elämä vituttaa | mika | Bullshit | 20 | 26.11.2003 11:10 |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |