Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 20.11.2012, 13:23
Pertsi:n Avatar
Pertsi Pertsi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 23.09.08
Sijainti: Padasjoki
Viestit: 1.267
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja anssi80 Näytä viesti
Tuossa broncossa tulee ainaki vakio akseleilla etuaksilin kantavuus tosi äkkiä vastaan. Jenkeissä kyseistä autoa on tehty tuolla pajeron 2,3td koneella ja sopii tosiaan heittämällä paikoilleen niin aattelin ottaa tämän ns. helpomman reitin... mutta onhan se kummiski aina mitsu. Itse olen aina ollut mersunkoneiden kannalla mutta nyt ei onnistu painon takia ja muihin koneisiin pitäs alkaa tekeen sovitus laippoja(myös mersun) ja simmaamaan ja ja ja ja mitä sitänyt olikaan.

Niin ja Broco 2, vm-89 painoa en muista mutta jotain 1400kg ja 2,9 V6.
Vähän ot:nä paljos tommonen vakiobronkko imee mehua satkulla?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan pajeron superselect vaihteisto, tai koko auto (HUOM. Kuttulandian suunnan pajeromies) Dectane O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 10.02.2013 20:13
Ostetaan Bronco 2:n takakardaani tai "ristikko" anssi80 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.02.2012 13:51
Suzukin dieselöintiä jakenbj Tekniikka & Jutustelu 13 30.11.2011 20:47
Ostettu Lohko tai koko kone Mitsun V6 -91 Pajeroon pee O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 09.01.2011 21:58
Range Roverin Dieselöintiä blenheim Maasturiprojektit 22 08.07.2008 11:28


Sivu luotu: 02:35 (GMT +2).