Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #25  
Vanha 13.11.2012, 22:33
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.119
Perusasetus

Niin, joo, vois kommentoida vielä itse topicin kysymykseenkin. Ite nyt reilun kuukauden ajellu näillä ja tosi positiiviset fiilikset tähän mennessä.

Muutamat plussat:
+mustat
+näyttää hyvältä
+pyöreet, vaivatta tasapainoon eikä vatkaa vielä reippaassa kesäisessä moottoritievauhdissakaan
+hiljaiset, ei oikeestaan minkäänlaista rengasääntä kantaudu kabiiniin, kuvio on kuitenkin all-terrainia selvästi harvempi
+pitää ihan kivasti jäisellä ja polanteisellakin tiellä ilman nastoja, vetelin asuntovaunuakin syyslomaviikolla (sillon kun talvi tuli ekan kerran) ilman tilanteita
+ei mitkään överi painavat, oikeestaan kokoisekseen kevyet = kulutus ei noussu juurikaan vaikka koko kasvoi ja kuvio harveni radikaalisti

Ainoona miinuksena hinta, tosin nää oli ihan sopuhintaiset ku viime talvena laivarahdilla jenkeistä seilas, sai tavallaan melkein vanteet kaupan päälle verrattuna euro-hintoihin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Goodyear Wrangler DuraTrac -MaTTi- Tekniikka & Jutustelu 40 20.12.2023 15:07
Myyty Goodyear Wrangler MT/R 33/12.5/15 kaikka1 O/M/V Renkaat ja vanteet 2 18.11.2010 19:29
Goodyear wrangler mtr MakeTT Tekniikka & Jutustelu 4 26.07.2010 03:30
Myyty Goodyear Wrangler m+s 265/70 r15 1Chevy80 O/M/V Renkaat ja vanteet 7 21.03.2009 17:25
M:GoodYear Wrangler MTR 37/12,5-15 Ipe64 O/M/V Renkaat ja vanteet 1 27.12.2007 19:37


Sivu luotu: 14:27 (GMT +2).