![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#25
|
||||
|
||||
|
Niin, joo, vois kommentoida vielä itse topicin kysymykseenkin. Ite nyt reilun kuukauden ajellu näillä ja tosi positiiviset fiilikset tähän mennessä.
Muutamat plussat: +mustat +näyttää hyvältä +pyöreet, vaivatta tasapainoon eikä vatkaa vielä reippaassa kesäisessä moottoritievauhdissakaan +hiljaiset, ei oikeestaan minkäänlaista rengasääntä kantaudu kabiiniin, kuvio on kuitenkin all-terrainia selvästi harvempi +pitää ihan kivasti jäisellä ja polanteisellakin tiellä ilman nastoja, vetelin asuntovaunuakin syyslomaviikolla (sillon kun talvi tuli ekan kerran) ilman tilanteita +ei mitkään överi painavat, oikeestaan kokoisekseen kevyet = kulutus ei noussu juurikaan vaikka koko kasvoi ja kuvio harveni radikaalisti Ainoona miinuksena hinta, tosin nää oli ihan sopuhintaiset ku viime talvena laivarahdilla jenkeistä seilas, sai tavallaan melkein vanteet kaupan päälle verrattuna euro-hintoihin. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Goodyear Wrangler DuraTrac | -MaTTi- | Tekniikka & Jutustelu | 40 | 20.12.2023 15:07 |
| Myyty Goodyear Wrangler MT/R 33/12.5/15 | kaikka1 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 2 | 18.11.2010 19:29 |
| Goodyear wrangler mtr | MakeTT | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.07.2010 03:30 |
| Myyty Goodyear Wrangler m+s 265/70 r15 | 1Chevy80 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 21.03.2009 17:25 |
| M:GoodYear Wrangler MTR 37/12,5-15 | Ipe64 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 27.12.2007 19:37 |